Quote from Guest on 28 July 2009, 23:26Hej, jag ska debutera som triatlet nu i helgen. Jag tycker det är ganska skönt att simma öppet vatten utan glasögon (när jag simmar i Sthlms skärgård). FInns det nackdelar med det, bör jag ändå köra med glasögon i Kalmar?
tackar /M
Hej, jag ska debutera som triatlet nu i helgen. Jag tycker det är ganska skönt att simma öppet vatten utan glasögon (när jag simmar i Sthlms skärgård). FInns det nackdelar med det, bör jag ändå köra med glasögon i Kalmar?
tackar /M
Quote from Elias Engqvist on 28 July 2009, 23:36Pratar du om goggles eller glasögon för att du är närsynt?
Det sistnämnda vet jag inget om men du bör ha goggles med tanke på risken att få fingrar o tår i ögonen bl.a.
Pratar du om goggles eller glasögon för att du är närsynt?
Det sistnämnda vet jag inget om men du bör ha goggles med tanke på risken att få fingrar o tår i ögonen bl.a.
Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 23:38Kubmaneter då?
Kubmaneter då?
Quote from ellen olsson on 29 July 2009, 00:05Det är ont om dem i Kalmar.
Det är ont om dem i Kalmar.
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 00:09De finns runt Danmark numera så de behöver bara följa i vågsvallet efter Valdemar Atterdag
De finns runt Danmark numera så de behöver bara följa i vågsvallet efter Valdemar Atterdag
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 08:04Jag talar om simglasögon 😉
Jag talar om simglasögon 😉
Quote from ellen olsson on 29 July 2009, 08:24Det är inga av de giftigare arterna som finns utanför Danmark.
Det är inga av de giftigare arterna som finns utanför Danmark.
Quote from Jonas Täng on 29 July 2009, 17:22Gogglar PÅ i Kalmar. Just för skaderisken. Å andra sidan har du mentalt övertag över oss andra eftersom du vet att du kan simma minst lika bra utan, ifall någon råkar sparka av dig dem. (Ja det händer. Det är inte så praktiskt för oss som har kontaktlinse
Gogglar PÅ i Kalmar. Just för skaderisken. Å andra sidan har du mentalt övertag över oss andra eftersom du vet att du kan simma minst lika bra utan, ifall någon råkar sparka av dig dem. (Ja det händer. Det är inte så praktiskt för oss som har kontaktlinse
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 19:42Sumobrottare brukar vara snabba i flera meter.
Sumobrottare brukar vara snabba i flera meter.
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 21:27låt mig få det i klartext - duger inte simglasögon i Kalmar, utan det måste vara mega googles?
låt mig få det i klartext - duger inte simglasögon i Kalmar, utan det måste vara mega googles?