Quote from Jonas Täng on 29 July 2009, 21:32googla på gogglar så hittar du en massa simmisar alias simglasögon. Kärt barn har många namn! 😀
googla på gogglar så hittar du en massa simmisar alias simglasögon. Kärt barn har många namn! 😀
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 22:30Denna löser en del problem.
BILD:http://preview.tradera.com/114/85483114_1.jpg
Denna löser en del problem.
BILD:http://preview.tradera.com/114/85483114_1.jpg
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 14:45Mats: Immar simglasögonen igen så prova spotta på insidan och gnida runt det innan du tar på dig dom. Det motverkar imma, iaf på cyklop och säkert på glasögon med. Tror man kunde skölja dom också med bibehållen effekt, så man slipper simma runt med saliv
Mats: Immar simglasögonen igen så prova spotta på insidan och gnida runt det innan du tar på dig dom. Det motverkar imma, iaf på cyklop och säkert på glasögon med. Tror man kunde skölja dom också med bibehållen effekt, så man slipper simma runt med saliv
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 09:08Jag tror att jag var lite otydlig där, Sara - jag vet vad somglasögon heter på engelska - men undrar om det inte är bra nog med vanliga simglasögon á la badhusvarianten. Måste jag in om en affär och köpa nya, den större varianten, idag (3h innan loppet (#
Jag tror att jag var lite otydlig där, Sara - jag vet vad somglasögon heter på engelska - men undrar om det inte är bra nog med vanliga simglasögon á la badhusvarianten. Måste jag in om en affär och köpa nya, den större varianten, idag (3h innan loppet (#
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 15:04Thomas: Jo men det funkar inte under längre simturer... är man i över 30 minuter så immar de ändå! Jag sköljer alltid glasögonen i vattnet som jag badar i. Men det hjälper föga... Jag har fått tipset att använda schampo och det funkar. Men man glömmer det
Thomas: Jo men det funkar inte under längre simturer... är man i över 30 minuter så immar de ändå! Jag sköljer alltid glasögonen i vattnet som jag badar i. Men det hjälper föga... Jag har fått tipset att använda schampo och det funkar. Men man glömmer det