Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 00:37Jag har simmat/ tävlingssimmat i många år,och har aldrig haft "simmaröron", men jag simmar med öronproppar och badmössa,jag har använt det i många år. Jag använder fetvadd det är det enda som fungerar för mig och det är jättebra 🙂
Jag har simmat/ tävlingssimmat i många år,och har aldrig haft "simmaröron", men jag simmar med öronproppar och badmössa,jag har använt det i många år. Jag använder fetvadd det är det enda som fungerar för mig och det är jättebra 🙂
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 11:43öronproppar & badmössa för mig 🙂
öronproppar & badmössa för mig 🙂
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 14:30Jag använde också dom däringa formbara silikonpropparna från apoteket. Jag märkte dock att det är en förutsättning att man pillar dit dom medan öronen är torra, då sitter dom som berget.
Jag använde också dom däringa formbara silikonpropparna från apoteket. Jag märkte dock att det är en förutsättning att man pillar dit dom medan öronen är torra, då sitter dom som berget.
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 15:13helt rätt Mikaela, viktigt hur man formar de också - i mina öron i alla fall....
helt rätt Mikaela, viktigt hur man formar de också - i mina öron i alla fall....