Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 12:30Peter: det är bäste om du ignorera iceman, sim gruppens egna troll
Peter: det är bäste om du ignorera iceman, sim gruppens egna troll
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 12:38Peter, angående crawl. Du nämner att du saknar någon i bekantskapskretsen som kan lära dig crawl. Har du kollat med simklubbar i din närhet om de har crawlkurser? Skriver självklarhet på näsan: sök på deras hemsidor på internet; om du inte hittar informat
Peter, angående crawl. Du nämner att du saknar någon i bekantskapskretsen som kan lära dig crawl. Har du kollat med simklubbar i din närhet om de har crawlkurser? Skriver självklarhet på näsan: sök på deras hemsidor på internet; om du inte hittar informat
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 16:44Bra Iceman, kloka råd.
Bra Iceman, kloka råd.
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 11:39Ryan, jag tycker dina grundlösa trollanklagelser börjar bli tröttsamma nu. Angående mina tips, så finns det nog ingen seriös tränare som skulle förneka att intervallträning är bra och att en stark och effektiv benspark är viktigt i bröstsim!
Ryan, jag tycker dina grundlösa trollanklagelser börjar bli tröttsamma nu. Angående mina tips, så finns det nog ingen seriös tränare som skulle förneka att intervallträning är bra och att en stark och effektiv benspark är viktigt i bröstsim!
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 11:57Där finns inte en seriös tränare som skulle har en nybörjare sim en timme bröstsim med hård bentag! Man skulle skada sin knä långt innan man bli duktig
Där finns inte en seriös tränare som skulle har en nybörjare sim en timme bröstsim med hård bentag! Man skulle skada sin knä långt innan man bli duktig
Quote from j sollerman on 29 March 2012, 09:15De är inte bara Ryan som vet att du är ett troll!
De är inte bara Ryan som vet att du är ett troll!