Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSingel i Stockholm
You need to log in to create posts and topics.

Hej

Jag är ny här på Funbeat.

Finns det fler än mig som tycker vara träningstokig och singel samtidigt? Det är ju tillräckligt svårt att träffa nån när man har mycket tid att spendera på nån annan och ännu svårare när man har ett heltidsjobb, tränar 5 d

Jag tror absolut att man ska träffa sin partner på en aktivitet. Det betyder alltså att ju mer aktiv man är desto större chans har man att träffa någon och den personen delar ens intresse.

Själv så använde(r) jag match.com. Då kan man kontakta tjejer när

🙂

Ja själv använder jag Spraydate men där finns väldigt få träningsintresserade tjejer....synd 😉

Hoppet är det sista som överger människan!

Som Pia Marlen Johnsen, en av mina förebilder inom byggningen säger "Stay Strong!" 😉

/ Eric

Ett tips är att cykla i grupp. Belgisk kedja kan vara effektiv sätt att möta tjejer... dock är konversationen hyfsad begränsad...!!
Men alla sätt är bra utom dom dåliga....

Själv har jag konstaterat att en tjej som skall fungera med mig måste acceptera t

<Själv har jag konstaterat att en tjej som skall fungera med mig måste acceptera tex att 2 dgr i veckan ringer väckarklockan 05.00 för att hinna iväg till spinning... Inte alla som tycker det är skoj kanske...

Det är väl helt ok så länge det inte snoozas

Det är bara att sova vidare Sara !! Jag skulle aldrig drömma om att tvinga dig eller någon annan stackare med i min galenskap !! Vilket det är i mitten på Januari, när man går ut 05.25 och skall ta bussen från Lilla Essingen...!!!!

Mvh Jonas

Där har vi fördelen med att inte bo i Stockholm (sorry....men jag har bott i huvudstaden i 5,5 år, så jag vet vad jag talar om): det oändliga buss- och tunnelbaneåkandet som tar sån tid och tvingar upp en ännu tidigare på morgonen.
Jag ska flytta nästa v

Å andra sidan Louise, så får jag en gratis träning till och från gymmet på Oden... visserligen "bara" 15 min one-way... men ändå..!!! 🙂
Jag älskar att se staden så tidigt men jag förstår att inte alla gör det...!!!

Att bo så nära träningen skulle jag n

Tack Jonas, det var snällt sagt! 😀