Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSingellöpning i Skatås?
You need to log in to create posts and topics.

Hej alla singlar i Göteborgstrakten (om ni finns?)! Har inte kollat igenom alla diskussionerna här nedan så någon kanske redan har testat men jag tycker det vore en bra idé att ses på ett litet löppass i Skatås (ett annat alternativ kan ju förstås vara en

Om jag hade kunnat springa snabbare än 5 km/h 😉 hade jag nog hoppat på... är power walkare oxå välkomna? Jag cyklar mest och ska börja springa... när jag fått upp farten...

Det verkar trevligt, behöver bättra på löpsteget.
Kommer nästan aldrig ut i spåret själv...

Men vi kan ju faktiskt nästan lika gärna gå. Och om någon vill springa iväg lite så låt gå för det. Fokus kan ju ligga på picnic:-)

Okej... det var ju inte värsta bästa uppslutningen - var är ni alla singlar?!?! Tjejer som killar KOM IGEN NU!!!

Picnic är väl inte fel?!?! 😀

Jag var ute i spåret och och testade formen (eller avsaknaden därav) och mina 5 km på 36 min är inget att skry

Jag är hemma hos föräldrarna i Skellefte och slickar såren efter Kalmar Triathlon... 😉

Inget Skatås för min del förrän tidigast nästa onsdag.

Hur gick det då Fredrik?? I Kalmar alltså. Hittade inte resultatlistan på deras hemsida...

Du får väl scrolla. 😉 Resultatlänken är längst ner i vänstermarginalen.
F.ö. gick det rätt uselt, fast cyklingen gick bra.

Finns ingen scrollist ju - då är det inte lätt förstå att man ska scrolla... nåväl... det ordnade sig.

Nä, sidan lämnar nog en del att önska för de som har små skärmar, låg upplösning eller vill ha ett litet browserfönster...
Bra att det löste sig iallafall.