Quote from Rasmus Olsson on 1 March 2009, 22:34Så jag ska stå där utan rena kalsonger den 21:e?
Så jag ska stå där utan rena kalsonger den 21:e?
Quote from Fredric Lagerström on 1 March 2009, 22:42Nä du Bruse. Idag tänker jag positivt och tror att både du och jag lever i lyckliga förhållanden då (2012) med tjejer som tar hand om all "marktjänst". Vi kan lägga all vår energi på träning o kloning.
Nä du Bruse. Idag tänker jag positivt och tror att både du och jag lever i lyckliga förhållanden då (2012) med tjejer som tar hand om all "marktjänst". Vi kan lägga all vår energi på träning o kloning.
Quote from Funbeat user on 1 March 2009, 23:19Hmmmm (H)
Hmmmm (H)
Quote from Rasmus Olsson on 2 March 2009, 07:42Så jag ska överlåta till någon annan att tvätta mina kalsongen?! Glöm det, en tjej vet inte var pressvecken på en kalsong ska sitta när de stryker. De är så vana vid sien och sammet som bara hängs upp utan åtgärd. Jag kan ju inte gå omkring med skrynkliga
Så jag ska överlåta till någon annan att tvätta mina kalsongen?! Glöm det, en tjej vet inte var pressvecken på en kalsong ska sitta när de stryker. De är så vana vid sien och sammet som bara hängs upp utan åtgärd. Jag kan ju inte gå omkring med skrynkliga
Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 17:34kan vi inte gå på fredagen i stället? Den 13.e och allt 😀
jag jobbar till 18 sen tar det väl... 1½ timme innan jag är på plats. Sålunda, mitt förslag fredag den 13:e kl. 19.30 Bishops Arms på Söder.
Är det för trångt eller nått så kan man snubbla nerfö
kan vi inte gå på fredagen i stället? Den 13.e och allt 😀
jag jobbar till 18 sen tar det väl... 1½ timme innan jag är på plats. Sålunda, mitt förslag fredag den 13:e kl. 19.30 Bishops Arms på Söder.
Är det för trångt eller nått så kan man snubbla nerfö
Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 19:27På fredagen kan jag vara med! 🙂 Då är barnen hos sin mamma.
På fredagen kan jag vara med! 🙂 Då är barnen hos sin mamma.
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 00:21Jamen fredag då, jag är inte vidskeplig.
Jamen fredag då, jag är inte vidskeplig.
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 08:58Va bra, då är det klart att vi är ...eeehmmm... tre grabbar... inga tjejer som ska med?
Fredag den 13:e
kl. 19.30
Bishops Arms, Södermalm
http://www.bishopsarms.com/Stockholm___Bellmansgatan_Presentation_DXNI-1131_.aspx
Va bra, då är det klart att vi är ...eeehmmm... tre grabbar... inga tjejer som ska med?
Fredag den 13:e
kl. 19.30
Bishops Arms, Södermalm
http://www.bishopsarms.com/Stockholm___Bellmansgatan_Presentation_DXNI-1131_.aspx
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 13:32Tjejerna är på väg till Skövde den 13:e
Tjejerna är på väg till Skövde den 13:e
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 13:34Jag är med på fredagen den 13:e!!! Kul om det blir av!!
Jag är med på fredagen den 13:e!!! Kul om det blir av!!