Quote from Funbeat user on 22 April 2013, 10:42Tolkningsfråga om vad ömhet innebär då med andra ord. Jag tolkade det som ömhet utan några andra men som ex. skav.
Du fick det att låta som ett brott likvärdigt med mord eller att ha svarta strumpor på sig bara, det var mest det 🙂
Tolkningsfråga om vad ömhet innebär då med andra ord. Jag tolkade det som ömhet utan några andra men som ex. skav.
Du fick det att låta som ett brott likvärdigt med mord eller att ha svarta strumpor på sig bara, det var mest det 🙂
Quote from Funbeat user on 22 April 2013, 10:50Ja, det var lite spridda kommentarer.. men tack för svar!
Det är/var bara sittknölarna som var ömma! inget annat obehag, skav eller liknande.. Så cyklar väll ett tag till, så får vi se. Men liknande denna känslan hade jag när jag började med spinningen m
Ja, det var lite spridda kommentarer.. men tack för svar!
Det är/var bara sittknölarna som var ömma! inget annat obehag, skav eller liknande.. Så cyklar väll ett tag till, så får vi se. Men liknande denna känslan hade jag när jag började med spinningen m
Quote from Funbeat user on 22 April 2013, 10:55och svarta strumpor har jag inte heller 😉
Höll för övrigt på att avlida på spinningen igår... en kvinna klädd i röda, 3/4 långa tränings tights, under de trosor.. sen när hon kommer in i salen så drar hon på sig vadderade korta cykelbyxor OVANPÅ alltiho
och svarta strumpor har jag inte heller 😉
Höll för övrigt på att avlida på spinningen igår... en kvinna klädd i röda, 3/4 långa tränings tights, under de trosor.. sen när hon kommer in i salen så drar hon på sig vadderade korta cykelbyxor OVANPÅ alltiho
Quote from Funbeat user on 22 April 2013, 11:00Det är den sortens personer man vill ha framför sig under ett lopp.
Man helt enkelt måste dra förbi så man slipper se eländet 😛
Det är den sortens personer man vill ha framför sig under ett lopp.
Man helt enkelt måste dra förbi så man slipper se eländet 😛
Quote from Rasmus Olsson on 22 April 2013, 13:15Svarta strumpor eller inte handlar bara om olika uppfattningar om stil. jag ahr alltid svarta strumpor bara därför att!
Däremot kalsonger eller trosor under cykelbyxorna handlar inte om stil. Det handlar om hygien. Cykelbyxans funktion är just att hålla
Svarta strumpor eller inte handlar bara om olika uppfattningar om stil. jag ahr alltid svarta strumpor bara därför att!
Däremot kalsonger eller trosor under cykelbyxorna handlar inte om stil. Det handlar om hygien. Cykelbyxans funktion är just att hålla
Quote from Mattias Johansson on 22 April 2013, 13:54Måste fråga ang skav.
Har aldrig tidigare haft problem. Kunnat cykla långa rundor som tex VR utan problem. Men i år med korta cykelbyxor + Endura långbyxor så har jag några ggr på längre rundor fått problem med skav :-(.Kan man få problem med långbyxor
Måste fråga ang skav.
Har aldrig tidigare haft problem. Kunnat cykla långa rundor som tex VR utan problem. Men i år med korta cykelbyxor + Endura långbyxor så har jag några ggr på längre rundor fått problem med skav :-(.
Kan man få problem med långbyxor
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 12:05Nu har jag cyklat 7,5 mil senaste veckan, 3 st 2,5mils pass och efter de senaste nu har jag faktiskt inte ens haft ont i sittknölarna! så de var nog bara ovana.. De enda stället jag får lite smått ont, men av trötthet, är lite i axlar och ländrygg.. men
Nu har jag cyklat 7,5 mil senaste veckan, 3 st 2,5mils pass och efter de senaste nu har jag faktiskt inte ens haft ont i sittknölarna! så de var nog bara ovana.. De enda stället jag får lite smått ont, men av trötthet, är lite i axlar och ländrygg.. men
Quote from Funbeat user on 29 April 2013, 09:45Yogaövningen 5 tibetaner tycker jag är utmärkt för att behålla rörlighet och stabilitet i bål och bäcken.
Enl boken bör man göra 21 repititioner om dagen, men jag tycker jag märker tydlig effekt även om jag oftast bara hinner med 5-10 på morgonen och ski
Yogaövningen 5 tibetaner tycker jag är utmärkt för att behålla rörlighet och stabilitet i bål och bäcken.
Enl boken bör man göra 21 repititioner om dagen, men jag tycker jag märker tydlig effekt även om jag oftast bara hinner med 5-10 på morgonen och ski
Quote from Funbeat user on 29 April 2013, 16:55toppen tips!!!!
toppen tips!!!!