Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 20:52tar tillbaka det där med hokus pokus, du är ju proffs-massör Jessica. har du några tips på bra ställen/kedjor i sthlm-området för massage?
tar tillbaka det där med hokus pokus, du är ju proffs-massör Jessica. har du några tips på bra ställen/kedjor i sthlm-området för massage?
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 20:54jag blir fullt tillfredstäld när jag får pengar för slitet (tungt att massera ben)
finns galet mycket massörer i stockholm. kolla eniro
jag blir fullt tillfredstäld när jag får pengar för slitet (tungt att massera ben)
finns galet mycket massörer i stockholm. kolla eniro
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 21:17Kolla Eniro, Jessica Ahlstrand-Carlsson :D.
Just benmassage har jag inte upplevt av henne men sambon va väldigt nöjd efter LL i höstas.
Kolla Eniro, Jessica Ahlstrand-Carlsson :D.
Just benmassage har jag inte upplevt av henne men sambon va väldigt nöjd efter LL i höstas.
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 21:34Jag är alltid nöjd med Jessica och hon har inte ens tagit i mig än.
Jag är alltid nöjd med Jessica och hon har inte ens tagit i mig än.
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 22:12Glöm inte att raka benen innan.
Varsågoda kära sniglar att att associationskämta loss nu.
Glöm inte att raka benen innan.
Varsågoda kära sniglar att att associationskämta loss nu.
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 22:19Nu låter du bitter, Stefan. Det klär dig inte.
Nu låter du bitter, Stefan. Det klär dig inte.
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 22:54Jag har hört att man skall massera mot hjärtat för att om man gör tvärtom pressar man blodet baklänges genom venerna, mot venklaffarna. De kanske inte mår så bra av det. Så det kan vara ytterligare ett skäl.
Jag har hört att man skall massera mot hjärtat för att om man gör tvärtom pressar man blodet baklänges genom venerna, mot venklaffarna. De kanske inte mår så bra av det. Så det kan vara ytterligare ett skäl.
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 23:00nej henrik det stämmer inte. det behöver du inte oroa dig för
nej henrik det stämmer inte. det behöver du inte oroa dig för
Quote from Funbeat user on 26 February 2009, 07:11Igentligen kan det väl inte spela någon roll åt vilket håll man masserar? Jag menar, blodet har ju kommit ner i benet och det kommer tillbaka... Det är ju inte så att man har en slang i hålfoten så att blodet BARA åker TILL hjärtat.
Så oavsett åt vilket h
Igentligen kan det väl inte spela någon roll åt vilket håll man masserar? Jag menar, blodet har ju kommit ner i benet och det kommer tillbaka... Det är ju inte så att man har en slang i hålfoten så att blodet BARA åker TILL hjärtat.
Så oavsett åt vilket h
Quote from Funbeat user on 26 February 2009, 08:52Fast nu ligger ju artärerna djupare och venerna grundare, förberedda för massage 😉
Fast nu ligger ju artärerna djupare och venerna grundare, förberedda för massage 😉