Quote from Guest on 27 July 2012, 10:54HEJ!
Startar ny tråd då jag inte hittade nått ( sökte nog fel)
Tar tacksamt emot NÅGONSOMHELST info om dessa burkar, företrädesvis skulle det funka som ta-med-pryl under ett långlopp typ cykelvasan. Eller o-funkis?
hej hej / Å
HEJ!
Startar ny tråd då jag inte hittade nått ( sökte nog fel)
Tar tacksamt emot NÅGONSOMHELST info om dessa burkar, företrädesvis skulle det funka som ta-med-pryl under ett långlopp typ cykelvasan. Eller o-funkis?
hej hej / Å
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 11:04Ta med slang och pump.
Ta med slang och pump.
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 11:16-->fp.david HAR redan men funderar bara lite på att ersätta dessa med en sån liten mirakelburk. Har du NÅGON erfraenhet av att ha testat en sådan då? därför din åsikt?
-->fp.david HAR redan men funderar bara lite på att ersätta dessa med en sån liten mirakelburk. Har du NÅGON erfraenhet av att ha testat en sådan då? därför din åsikt?
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 11:17Tubdäck?
edit: Hade du inte då.
Tubdäck?
edit: Hade du inte då.
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 11:29Den lär ju inte hjälpa om du får ett rejält hål. Ska du då komplettera med pump och slang?
Den lär ju inte hjälpa om du får ett rejält hål. Ska du då komplettera med pump och slang?
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 12:30Tubdäck ligger ÖVER min nivå ( än så länge )
NÅN måste ju PRÖVAT IRL ( även större trashat HÅL!)? man tjänar ju in vikt o TID framförallt:-). SÅ tänker jag lite
Tubdäck ligger ÖVER min nivå ( än så länge )
NÅN måste ju PRÖVAT IRL ( även större trashat HÅL!)? man tjänar ju in vikt o TID framförallt:-). SÅ tänker jag lite
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 13:49Det är klart att den varianten har provats men de flesta vet inte vilken sorts punktering de ska få. Då får man gardera sig och det innebär CO2, punkaspray, extra slang ELLER pump och slang.
Det är klart att den varianten har provats men de flesta vet inte vilken sorts punktering de ska få. Då får man gardera sig och det innebär CO2, punkaspray, extra slang ELLER pump och slang.
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 20:25Jag kör med TUFO,s och den finns i två varianter. En som man har i innan. I förebyggande syfte. Och en som man "lagar" med.
http://www.racerdepan.se/produkt/80/tufo-punkteringsvatska-standard.html
Dessa funkar utmärkt, tycker jag. Klart värt att prova.
Jag kör med TUFO,s och den finns i två varianter. En som man har i innan. I förebyggande syfte. Och en som man "lagar" med.
http://www.racerdepan.se/produkt/80/tufo-punkteringsvatska-standard.html
Dessa funkar utmärkt, tycker jag. Klart värt att prova.
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 01:51Klarar genomslag bättre,typ.
Vänligen
P.
Klarar genomslag bättre,typ.
Vänligen
P.
Quote from Lars Ekegård on 30 July 2012, 16:07Har kört med punkaspray på mtb tävling och använt det några gånger, funkar med bra resultat på små hål men sämre på stora, så man lär ändå ta med slang och pump.
Har i alla fall räddat mig i mål 2ggr.
Har kört med punkaspray på mtb tävling och använt det några gånger, funkar med bra resultat på små hål men sämre på stora, så man lär ändå ta med slang och pump.
Har i alla fall räddat mig i mål 2ggr.