Quote from Funbeat user on 30 July 2012, 16:22Du kör inte med 7-9 bar.
Du kör inte med 7-9 bar.
Quote from Funbeat user on 30 July 2012, 17:16Det gör jag och det funkar på det också. I alla fall TUFOs extrem och på 23mm däck. Om det nu skulle göra någon skillnad. det kanske är skillnad mellan LVG och MTB-däck, vad vet jag. Ja skillnad med/för "Punkagucka" då.
Vänligen
P.
Det gör jag och det funkar på det också. I alla fall TUFOs extrem och på 23mm däck. Om det nu skulle göra någon skillnad. det kanske är skillnad mellan LVG och MTB-däck, vad vet jag. Ja skillnad med/för "Punkagucka" då.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 30 July 2012, 17:55Fast nu pratade jag om MTB-däck.
Fast nu pratade jag om MTB-däck.
Quote from Lars Ekegård on 30 July 2012, 19:04Finns spray även för racer som jag har men dock ej testat men vet att tuber har räddats til ett andra liv med spray vid småpys.
Finns spray även för racer som jag har men dock ej testat men vet att tuber har räddats til ett andra liv med spray vid småpys.
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 08:21Jag skulle ha både punkaspray samt slang & pump. Sprayen går för mig som gröngöling snabbt & lätt och skulle hålet vara för stort så får man ta ett längre stopp och byta.
Har dock däck förberedda för tubeless gjorda av supermaterial så risken för andra h
Jag skulle ha både punkaspray samt slang & pump. Sprayen går för mig som gröngöling snabbt & lätt och skulle hålet vara för stort så får man ta ett längre stopp och byta.
Har dock däck förberedda för tubeless gjorda av supermaterial så risken för andra h
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 08:24Det är bättre att köra på tubdäck.
Det är bättre att köra på tubdäck.
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 08:30Tubdäck = tublessdäck med punkavätska? Har aldrig sett något som ser ut som racerns hoplimmade tub för MTB...?
Är bra sugen men har inte fått ut tummen ännu....
Tubdäck = tublessdäck med punkavätska? Har aldrig sett något som ser ut som racerns hoplimmade tub för MTB...?
Är bra sugen men har inte fått ut tummen ännu....
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 08:42http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=9sjvJXJWtAA
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=9sjvJXJWtAA
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 09:06Anders med tubdäck för MTB menas precis samma sak som tubdäck för racer (men självklart skillnad i storlek och mönster).
Tubdäck är alltså inte samma sak som tublessdäck med punkavätska?
Om du aldrig har sett något som ser ut som racerns hoplimmade tub
Anders med tubdäck för MTB menas precis samma sak som tubdäck för racer (men självklart skillnad i storlek och mönster).
Tubdäck är alltså inte samma sak som tublessdäck med punkavätska?
Om du aldrig har sett något som ser ut som racerns hoplimmade tub
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 14:09Då ska jag kolla mer noga (t+)!
Då ska jag kolla mer noga (t+)!