Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSköna Youtube-låtar
You need to log in to create posts and topics.

Såååå bra låt. Videon sen är en av de mest populära och spektakulära just nu gör inte saken bättre: http://www.nanok.com/cn/

Åh, den filmen har jag sett! Blev ju nästan sugen på att lägga av med kickboxningen och börja cykla i stället... Fast bara nästan. 😉

Alltså fattar ni vilka lår av STÅL den där killen måste ha?! *so HOT!!!* (H:)

Mina känns som bly idag efter en halvmara. Funkar det?

HAHA! Det beror på vilken musik du väljer till! 😉 Grattis till halvmaran. Gick det bra eller?

1.37 i motvind, har inte sprungit nämnvärt på ett år, knappt mer än 5 km förut så jag är helnöjd. Vissa av mina benmuskler har dock sagt upp sig, vill MBL-förhandla och tycker allmänt illa om chefen

Så sjukt duktig den killen är! (t+) Men han fick mig att sakna min gamla trial-hoj... 🙁

Det låter som att du har gjort ett toppenjobb tycker jag! 🙂 Grattis igen! Du får skämma bort benen med lite tigerbalsam, det brukar mina gilla när jag har varit dum mot dem. Fast akta så du inte smörjer in det på fel ställen. Ajaj... 😉

Mats // Har kollat den om o om igen. Det är fantastiskt helt enkelt, timing, balans, styrka, mod etc etc

Andrew: Det ser ju så sjukt enkelt ut när han gör det! Fasen, jag hade 250 cc som hjälp när jag körde trial, och jag skulle inte kunna greja hälften av de saker han gör i den filmen... (#)