Quote from Guest on 14 October 2008, 13:20Mer info kommer upp på nya hemsidan www.ultrasweden.se
Mer info kommer upp på nya hemsidan http://www.ultrasweden.se
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 13:30Eländiga frestare 😉
Precis när jag sitter och drömmer om något nytt att se fram emot när vinterträningen känns lång och tröttsam...
Eländiga frestare 😉
Precis när jag sitter och drömmer om något nytt att se fram emot när vinterträningen känns lång och tröttsam...
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 13:42Jaha ja, men det är väl givet eller? 🙂
Jaha ja, men det är väl givet eller? 🙂
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 13:52Vi får väl se vad de gamla skånkerna tycker innan jag bestämmer mig.
Vi får väl se vad de gamla skånkerna tycker innan jag bestämmer mig.
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 14:23Svårt att låta bli va? Jag måste ju faktiskt göra detta eftersom jag är född och uppvuxen i Skövde samt medlem i Team Ultrasweden LLK 😀
Svårt att låta bli va? Jag måste ju faktiskt göra detta eftersom jag är född och uppvuxen i Skövde samt medlem i Team Ultrasweden LLK 😀
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 14:30Din tajming hade inte kunnat vara bättre (eller sämre, beroende på vilket perspektiv man ser saken ur) 🙂
Din tajming hade inte kunnat vara bättre (eller sämre, beroende på vilket perspektiv man ser saken ur) 🙂
Quote from Camilla Höög on 14 October 2008, 14:33Jag är född och uppvuxen strax utanför Skövde så jag borde ju passa på att åka hem och hälsa på släkten och kuta lite, men jag drar mig lite för att spring på så kort bana. Jag tröttnar ju efter 2 varv på milrundan.
Det är i alla fall inlagt i nästa års
Jag är född och uppvuxen strax utanför Skövde så jag borde ju passa på att åka hem och hälsa på släkten och kuta lite, men jag drar mig lite för att spring på så kort bana. Jag tröttnar ju efter 2 varv på milrundan.
Det är i alla fall inlagt i nästa års
Quote from Sissel Svanøe on 14 October 2008, 14:38Om inte himlen faller ner över våra huvuden, eller något annat oförutsett händer lär jag väl stå där på startlinjen för fjärde gången nästa år. (Eller femte gången om man räknar med Vinterspringmarathon som gick i januari.) Det är dags att återigen visa "
Om inte himlen faller ner över våra huvuden, eller något annat oförutsett händer lär jag väl stå där på startlinjen för fjärde gången nästa år. (Eller femte gången om man räknar med Vinterspringmarathon som gick i januari.) Det är dags att återigen visa "
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 14:59Redan sen i våras har detta legat med på min planering att bli mitt första Ultra-lopp och ser mycket fram emot det.
Redan sen i våras har detta legat med på min planering att bli mitt första Ultra-lopp och ser mycket fram emot det.
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 16:05Jag tycker du ska "fixa till" ett Ultralopp i Skåne om du nu är så himla hiad, Kalle 😉
Jag tycker du ska "fixa till" ett Ultralopp i Skåne om du nu är så himla hiad, Kalle 😉