Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vi är inte lopplösa i Skåne, men det hade ju varit kul med ännu större utbud... Vi får väl börja gadda ihop oss för lite längre långpass kanske. Vi har ju trots allt en hel Skåneled som ligger och väntar på oss 🙂 Så fort mina förbannade kompisar förkyln

Jag har nog lyckats övertalat Drewsen att göra sin ultra debut på Skövde 6H, så vi tar eventuellt bilen ner (från Stockholm) tillsammans. Vill bara flagga för det lite preliminärt. Jag är ju född och uppvuxen i Skultorp och Skövde, så det blir ett kärt åt

Känns fortfarande lång tid kvar men det är både resa och boende som man får titta och fundera över.

Ska loppet gå där pilen pekar på kartan, eller hur ser rundan ut?

Förra året var det typ en 1km lång slinga inne i Skövde så vitt jag vet som var rätt flack och fin.

1km-varv är perfekt, alltid nära till väskan/bordet/förnödenheterna 🙂

Slingan går i den något pretentiöst döpta parken Bolougnerskogen i centrala Skövde. Vet ej exakt hur lång den är, men dryga kilometern vill jag minnas. Reima, som anordnar det hela, är i Korea med sin Torill och springer VM i 24-timmars löpning. Det lär k

Då väntar jag tålmodigt tills dess 🙂

Hur går det för dem?

Det går på lördag, så det återstår att se.

Det finns ingen blogg man kan följa? Så man får veta om de är taggade, hur de mår, om det är bra väder etc?