Quote from Funbeat user on 19 October 2008, 20:26Jag tror nog att i mitt fall är det den mentala pausen som är viktigast, jag känner mig i alla fall rejält vederkvickt av en minut-promenad, lite vatten och några rejäla, djupa andetag.
Jag kan tycka att om man går längre än en minut så stelnar musklern
Jag tror nog att i mitt fall är det den mentala pausen som är viktigast, jag känner mig i alla fall rejält vederkvickt av en minut-promenad, lite vatten och några rejäla, djupa andetag.
Jag kan tycka att om man går längre än en minut så stelnar musklern
Quote from Sissel Svanøe on 19 October 2008, 20:37I Skövde finns en liten backe strax innan varvningen som passar perfekt för löpvila. Går man uppför den har man fått en go paus. Sen är resten av varvet platt eller svagt nerför. På helt plana 6-timmars, som exempelvis på Åby och Hallsberg (som jag klev a
I Skövde finns en liten backe strax innan varvningen som passar perfekt för löpvila. Går man uppför den har man fått en go paus. Sen är resten av varvet platt eller svagt nerför. På helt plana 6-timmars, som exempelvis på Åby och Hallsberg (som jag klev a
Quote from Funbeat user on 19 October 2008, 20:42Oj, det här är ju fruktansvärt individuellt, men på en så kort tid som sex timmar kommer nog i alla fall jag ha som mål att inte gå mer utöver vad som möjligen krävs för att grabba en mugg vätska och peta i mig lite näring. Jag har ju sprungit mara som lä
Oj, det här är ju fruktansvärt individuellt, men på en så kort tid som sex timmar kommer nog i alla fall jag ha som mål att inte gå mer utöver vad som möjligen krävs för att grabba en mugg vätska och peta i mig lite näring. Jag har ju sprungit mara som lä
Quote from Funbeat user on 19 October 2008, 20:48Oj Maria, nu postade jag innan jag hann se ditt inlägg. Men är det inte lite väl att ta en gångbacke per kilometer?? Eller hur lång var banan? Löpflyt är ju också skönt rent psykiskt...
(som parentes tycker jag det är jätteroligt, var annars än inom ultr
Oj Maria, nu postade jag innan jag hann se ditt inlägg. Men är det inte lite väl att ta en gångbacke per kilometer?? Eller hur lång var banan? Löpflyt är ju också skönt rent psykiskt...
(som parentes tycker jag det är jätteroligt, var annars än inom ultr
Quote from Lena Bjerlöw on 19 October 2008, 21:19Backen i Skövde är en väldigt kort backe. Vad jag kommer ihåg sprang jag hela tiden de första timmarna, men sen efter ca 3 timmar gick jag i "backen" varje varv. Men sprang i den på sista varvet!
Man får helt enkelt känna sig fram vad som passar bäst! Me
Backen i Skövde är en väldigt kort backe. Vad jag kommer ihåg sprang jag hela tiden de första timmarna, men sen efter ca 3 timmar gick jag i "backen" varje varv. Men sprang i den på sista varvet!
Man får helt enkelt känna sig fram vad som passar bäst! Me
Quote from Sissel Svanøe on 19 October 2008, 21:22FG> Banan var 1200 meter, läs gärna mer i tävlingssidorna från tidigare år. Som Karin skriver är backen kort och hyfsat flack de första tre timmarna och blir därefter brantare för varje varv. Det är inte för inte som den går under det respektingivande nam
FG> Banan var 1200 meter, läs gärna mer i tävlingssidorna från tidigare år. Som Karin skriver är backen kort och hyfsat flack de första tre timmarna och blir därefter brantare för varje varv. Det är inte för inte som den går under det respektingivande nam
Quote from Funbeat user on 19 October 2008, 21:26Jag körde ungefär samma strategi i Lidingö, gå alla backar. Det var många. På slutet kunde jga inte bestämma mig för om nerför var värre än uppför, men jag tror jag kom fram till att "alla backar suger".
Nu har jag iaf lagt in Skövde i träningskalendern.
Jag körde ungefär samma strategi i Lidingö, gå alla backar. Det var många. På slutet kunde jga inte bestämma mig för om nerför var värre än uppför, men jag tror jag kom fram till att "alla backar suger".
Nu har jag iaf lagt in Skövde i träningskalendern.
Quote from Funbeat user on 19 October 2008, 21:38Ha ha, jag tvivlar inte en sekund på att den blir brantare med tiden 🙂
Det kändes bara lite kymigt att inte få springa längre än en kilometer utan avbrott, och liksom inte komma in i löpkänslan. Vi får väl se vad mördarbacken och jag tycker om varandra
Ha ha, jag tvivlar inte en sekund på att den blir brantare med tiden 🙂
Det kändes bara lite kymigt att inte få springa längre än en kilometer utan avbrott, och liksom inte komma in i löpkänslan. Vi får väl se vad mördarbacken och jag tycker om varandra
Quote from Charlotte Skoglund on 20 October 2008, 00:11personligen tyckte jag utförsbacken var värre den med den skarpa högern, släppte på rätt bra första 4milen eller så sedan tyckte inte mitt vänsterknä om den kurvan o tempot blev bra mkt lägre.
ska ta mig en alvarlig funderare ang att springa nästa år. kul
personligen tyckte jag utförsbacken var värre den med den skarpa högern, släppte på rätt bra första 4milen eller så sedan tyckte inte mitt vänsterknä om den kurvan o tempot blev bra mkt lägre.
ska ta mig en alvarlig funderare ang att springa nästa år. kul
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 09:41Funderar starkt på att börja en ultrakariär,kanske i Skövde men är det inte lite tråkigt att mala på ett 1km-varv?
Funderar starkt på att börja en ultrakariär,kanske i Skövde men är det inte lite tråkigt att mala på ett 1km-varv?