Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 09:47Precis! Ta Lilla Edet istället, där är banan bara 370 m, mkt lättare att fokusera 😉
Precis! Ta Lilla Edet istället, där är banan bara 370 m, mkt lättare att fokusera 😉
Quote from Charlotte Skoglund on 20 October 2008, 12:20nä det blir aldrig tråkigt det är hela tiden ngn som springer om eller ngn du springer om. du blir hejjad på av publik och paserar mål/matstationen varje varv.
var själv rädd för det men klart positivt överraskad, riktigt kul
nä det blir aldrig tråkigt det är hela tiden ngn som springer om eller ngn du springer om. du blir hejjad på av publik och paserar mål/matstationen varje varv.
var själv rädd för det men klart positivt överraskad, riktigt kul
Quote from Sissel Svanøe on 20 October 2008, 13:18Peter och alla andra som undrar över om det är tråkigt eller tröttsamt att springa runt på samma bana i 6 timmar>Det är fullt möjligt att du kommer att tycka att det är skittråkigt, men provar du inte så får du aldrig veta. Du kanske kommer att älska det,
Peter och alla andra som undrar över om det är tråkigt eller tröttsamt att springa runt på samma bana i 6 timmar>Det är fullt möjligt att du kommer att tycka att det är skittråkigt, men provar du inte så får du aldrig veta. Du kanske kommer att älska det,
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 13:29Jag har själv funderat på om jag skulle tycka det är tråkigt att springa på en 1-km bana i 6 timmar, men varför då egentligen? Många roliga saker gör man ju på ännu mindre ställe. Jag älskar att dansa Lindy Hop, det kan jag göra i timmar på 20 kvadratmete
Jag har själv funderat på om jag skulle tycka det är tråkigt att springa på en 1-km bana i 6 timmar, men varför då egentligen? Många roliga saker gör man ju på ännu mindre ställe. Jag älskar att dansa Lindy Hop, det kan jag göra i timmar på 20 kvadratmete
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 14:21Anders om du kommer till Skövde kan vi ju ta en svängom när vi möts på banan då och då 😉
Anders om du kommer till Skövde kan vi ju ta en svängom när vi möts på banan då och då 😉
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 16:24Haha, för att gå i mål storstilat bör man göra sista varvet med charlestonsteg.
Haha, för att gå i mål storstilat bör man göra sista varvet med charlestonsteg.
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 16:25När jag berättar om Uppsala 100 så undrar folk alltid hur i helsicke man kan springa 40 varv på en 2,5 km bana. Faktum är att jag själv var lite skeptisk innan loppet.
Fördelarna är faktiskt många:
1. Inga överraskningar. Man vet hur banan ser ut efter
När jag berättar om Uppsala 100 så undrar folk alltid hur i helsicke man kan springa 40 varv på en 2,5 km bana. Faktum är att jag själv var lite skeptisk innan loppet.
Fördelarna är faktiskt många:
1. Inga överraskningar. Man vet hur banan ser ut efter
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 18:11Efter att ha sprungit Östersunds marathon, som enligt de själva skall vara Sveriges vackraste och en envarvbana, men över +30, vindstilla, blicken fast i asvalten så var den "visuella upplevelsen även där begränsad". (#)
Efter att ha sprungit Östersunds marathon, som enligt de själva skall vara Sveriges vackraste och en envarvbana, men över +30, vindstilla, blicken fast i asvalten så var den "visuella upplevelsen även där begränsad". (#)
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 11:34Sådär ja. Nu har jag väl i princip bestämt mig för att anmäla mig. Nån bilande från stockholm som är sugen på en medpassagerare eller någon tågare som är sugen på sällis? 🙂
Sådär ja. Nu har jag väl i princip bestämt mig för att anmäla mig. Nån bilande från stockholm som är sugen på en medpassagerare eller någon tågare som är sugen på sällis? 🙂
Quote from Lars Breström on 17 November 2008, 12:35Jag har inte anmält mig än men siktar på att vara med.
Om jag deltar så har jag plats i bilen och tar gärna med passagerare.Edit:
Jag åker från Stockholm
Jag har inte anmält mig än men siktar på att vara med.
Om jag deltar så har jag plats i bilen och tar gärna med passagerare.
Edit:
Jag åker från Stockholm