Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Lena, Aha du tänker så, du tänker så. Isåfall är jag med. Då har man ju något att skylla på 😉

Dessutom går ALLA som halta 96-åringar kvällen och morgonen efter ett ultralopp 🙂

Jag förstår inte hur ni tänker, trots att jag är spiknykter. Men jag räknar alltså med fre-sön. Prisma it is.

Man anländer fredag kl cirka 19. Äter pulsmiddag (funbeat funkar också såklart, ju fler desto roligare) på Stadshotellets sunkbuffé. Provgår ett par hundra meter av banan på vägen hem.
Sover på Prisma. Lubbar runt lite i Boulognerparken. Duschar, byter o

Jo, men det kan ju rookiesar göra. Vi som varit med förr klarar oss med några meter för att få rätta feelingen. 🙂

Ha ha Jan-Erik, på SUM sprang jag ju nästan sju timmar och det gick alldeles utmärkt att köra en streakrunda dagen efter 🙂 (Fast du behöver för den sakens skull inte köra två mil rullskidor eller hur det nu var ;))

Jag hade inte direkt lätt nu i måndags
och kan du tänka dej att ta ett varv på samma bana som man har slitit på under 6 timmar dagen efter, vill man inte se något annat då? 🙂

Vi kan ju alltid ta det åt andra hållet (H)

Jag sa inte när på lördag jag tänkte åka hem 😉

Helst skulle jag stanna fre-sön, men eftersom jag är en högst ansvarstagande pappa 🙂 (slår mig för bröstet litegrann) och min dotter har aktiviteter på helgerna såsom simning och ridning, så måste jag nog

Nu är jag anmäld. Ska bli spännande att se hur "varvandet" påverkar. Det blir spännande.

Jag kommer förresten sannolikt att åka bil från Knivsta/Stockholm och har ett par platser över om någon är intresserad...