Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 21:42Vad roligt Peter, då blir vi minst tre som kör streakrundan på söndagsmorgonen 🙂
Vad roligt Peter, då blir vi minst tre som kör streakrundan på söndagsmorgonen 🙂
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 22:30Nästan så man skulle åka upp bara för att se er jogga dagen efter...
Nästan så man skulle åka upp bara för att se er jogga dagen efter...
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 08:09Gå upp tidigt och peka och skratta åt dem lite 😉
Jag hade också tänkt springa men jag funderar lite på paketet. Kommer det finnas ett helt paket där man kan beställa boende+loppet? Vore trevligt att sköta det enkelt och snyggt.
Gå upp tidigt och peka och skratta åt dem lite 😉
Jag hade också tänkt springa men jag funderar lite på paketet. Kommer det finnas ett helt paket där man kan beställa boende+loppet? Vore trevligt att sköta det enkelt och snyggt.
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 12:45Fredrika: Ja, det var nästan det tyngsta skälet till att anmäla mig. Blev sugen när ni pratade om utmaningen dan efter 🙂
Fredrika: Ja, det var nästan det tyngsta skälet till att anmäla mig. Blev sugen när ni pratade om utmaningen dan efter 🙂
Quote from Sissel Svanøe on 22 November 2008, 10:54För er som vill provlöpa banan lite mer grundligt kan jag varmt rekommendera "Vinterspring" som går på samma bana som Skövde 6-timmars.
Det är ett marathon som går på platsen varannan söndag under januari, februari och mars med start 11 januari och det ä
För er som vill provlöpa banan lite mer grundligt kan jag varmt rekommendera "Vinterspring" som går på samma bana som Skövde 6-timmars.
Det är ett marathon som går på platsen varannan söndag under januari, februari och mars med start 11 januari och det ä
Quote from Funbeat user on 29 November 2008, 15:10Och nu ser det ut som att jag kan vara med också. Hipp hurra! 🙂
Och nu ser det ut som att jag kan vara med också. Hipp hurra! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 10:35hej! hur är möjligheterna att få vegansk mat efter loppet?
hej! hur är möjligheterna att få vegansk mat efter loppet?
Quote from Sissel Svanøe on 8 December 2008, 11:32Maila arrangören och fråga. De är nog inte omöjliga att ha att göra med.
Maila arrangören och fråga. De är nog inte omöjliga att ha att göra med.
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 19:39Funrun, det är ingen möjlighet, det är ett *krav* 😀
Funrun, det är ingen möjlighet, det är ett *krav* 😀
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 20:35Någon som vet när man behöver anmäla sig o hur många deltagare som får plats??
Någon som vet när man behöver anmäla sig o hur många deltagare som får plats??