Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

jag har pratat med prisma idag, det är nya priser på rummen jämfört med i fjol:
enkelrum 600/natt
dubbel 710/natt (med reservation för att det ev var 730)

Efter loppet (och dusch och lite mat) kommer ett Ultrating att hållas. Alla är hjärtligt välkomna dit. Mer info kommer att dyka upp på http://www.ultradistans.se

Efter tinget siktar vi på lite socialt med en öl eller något i den stilen. Finns alltså all

Finns det något maxantal som får anmäla sig? Så att man inte drar ut på anmälan och sen är det fullt.

Jag står i valet och kvalet om man ska stanna till söndagen. Planen är nog att komma fredag, sova över och sen springa (doh) och sen åka hem sent på kvä

Som Janne skriver:

Ultrating, kroghäng och hotel Prisma, vad tvekar du på?

Till skillnad från andra lopp stannar en stor del av deltagarna i Skövde 6H kvar över natten. Så vill man träffa nya och gamla vänner och inte har några åtaganden på hemmaplan är

Sådär hotell Prisma bokat från fredag till söndag. Det börjar kännas riktigt bra. Nu är det bara själva löpandet man måste få ordning på, men det är ju en stund kvar... (t+)

Karl, stanna!! Både jag och Gunnar kommer att vara där också 🙂

Fredrika: Ja det lutar åt det. Mannen din är ju himla trevlig =) (och du också givetvis...)

Peter: Vad pröjsa du för det?

Ca. 720 om jag minns rätt, för dubbelrum. Hustrun åker med som "följebil" och moraliskt stöd...

Jag kommer att göra som du Peter, men hur mycket "moraliskt stöd" som min sambo orkar vara vet jag inte, men det fina med ett tidlopp är att jag kan säga exakt när jag går i "mål" så starten och sista timmen kan hon nog klara 🙂

Tror nog att det blir samma för mig... Start och målsupport, men det är ju inte så dumt det heller och när man ändå åker kan vi ju åka båda och få en "vuxenhelg" på köpet. Hon står nog ut med att jag går lite stappligt på lördagskvällen...:-)