Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Betalt och klart nu! Bara att fortsätta att samla kilometrar nu då...ska bli grymt kul att få göra debut på 6H - är redan laddad till tänderna. Härligt att ha detta att se fram emot!!

Anmäld!

Anmäld här också. Måste köpa nya skor pronto så jag hinner springa in dom.

Det slog mig just att jag i ett ögonblick av tillfällig sinnesförvirring anmälde mig till det här för några veckor sedan. Så nu har jag reggat det också.

Härligt backis! Då ses vi!

Eftersom jag har massa utgifter så tänkte jag dra på till att anmäla mig tills slutet av feb. Det blir väl inte fullt hoppas jag?

The hell...? Verkar som varenda kotte som jag nånsin sprungit tillsammans med nu har anmält sej till Skövde 6H. Kollektiv galenskap. Jag får nog se över vad jag tänkt göra den helgen

Tidigare år har de haft en maxgräns på 150. 2007 och 2008 var det 142 resp. 145 fullföljande.
I år verkar Skövdehajpen vara större än någonsin så det är nog läge att anmäla sig snart. Vet inte om Reima har utökat i år och om PeterE har fått tag på fler c

Ja, anledningen till att jag anmälde mig var att jag har så otroligt svårt att komma ut på långlöppass för egen maskin. Så jag satte mig med FBs tävlingskalender och fyllde igen luckorna mellan sport-, påsklov och tävlingar jag tidigare anmält mig till. D

Jag kommer att vara på Training Camp i Portugal då.
Nästa gång kanske? 🙂