Quote from Viktor Wrede on 1 January 2009, 12:51Betalt och klart nu! Bara att fortsätta att samla kilometrar nu då...ska bli grymt kul att få göra debut på 6H - är redan laddad till tänderna. Härligt att ha detta att se fram emot!!
Betalt och klart nu! Bara att fortsätta att samla kilometrar nu då...ska bli grymt kul att få göra debut på 6H - är redan laddad till tänderna. Härligt att ha detta att se fram emot!!
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 13:07Anmäld!
Anmäld!
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 13:20Anmäld här också. Måste köpa nya skor pronto så jag hinner springa in dom.
Anmäld här också. Måste köpa nya skor pronto så jag hinner springa in dom.
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 13:27Det slog mig just att jag i ett ögonblick av tillfällig sinnesförvirring anmälde mig till det här för några veckor sedan. Så nu har jag reggat det också.
Det slog mig just att jag i ett ögonblick av tillfällig sinnesförvirring anmälde mig till det här för några veckor sedan. Så nu har jag reggat det också.
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 13:31Härligt backis! Då ses vi!
Härligt backis! Då ses vi!
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 13:33Eftersom jag har massa utgifter så tänkte jag dra på till att anmäla mig tills slutet av feb. Det blir väl inte fullt hoppas jag?
Eftersom jag har massa utgifter så tänkte jag dra på till att anmäla mig tills slutet av feb. Det blir väl inte fullt hoppas jag?
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 13:35The hell...? Verkar som varenda kotte som jag nånsin sprungit tillsammans med nu har anmält sej till Skövde 6H. Kollektiv galenskap. Jag får nog se över vad jag tänkt göra den helgen
The hell...? Verkar som varenda kotte som jag nånsin sprungit tillsammans med nu har anmält sej till Skövde 6H. Kollektiv galenskap. Jag får nog se över vad jag tänkt göra den helgen
Quote from Sissel Svanøe on 7 January 2009, 13:56Tidigare år har de haft en maxgräns på 150. 2007 och 2008 var det 142 resp. 145 fullföljande.
I år verkar Skövdehajpen vara större än någonsin så det är nog läge att anmäla sig snart. Vet inte om Reima har utökat i år och om PeterE har fått tag på fler c
Tidigare år har de haft en maxgräns på 150. 2007 och 2008 var det 142 resp. 145 fullföljande.
I år verkar Skövdehajpen vara större än någonsin så det är nog läge att anmäla sig snart. Vet inte om Reima har utökat i år och om PeterE har fått tag på fler c
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 14:02Ja, anledningen till att jag anmälde mig var att jag har så otroligt svårt att komma ut på långlöppass för egen maskin. Så jag satte mig med FBs tävlingskalender och fyllde igen luckorna mellan sport-, påsklov och tävlingar jag tidigare anmält mig till. D
Ja, anledningen till att jag anmälde mig var att jag har så otroligt svårt att komma ut på långlöppass för egen maskin. Så jag satte mig med FBs tävlingskalender och fyllde igen luckorna mellan sport-, påsklov och tävlingar jag tidigare anmält mig till. D
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 14:45Jag kommer att vara på Training Camp i Portugal då.
Nästa gång kanske? 🙂
Jag kommer att vara på Training Camp i Portugal då.
Nästa gång kanske? 🙂