Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 17:14Har lagt ut lite bilder på bloggen och det kommer mer, när jag mår lite bättre.
url=http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.6434156http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.6434156/urlJättenöjd med allt, men hade en k
Har lagt ut lite bilder på bloggen och det kommer mer, när jag mår lite bättre.
url=http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.6434156http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.6434156/url
Jättenöjd med allt, men hade en k
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 17:47Tack själv Peter, förmodar att det var mycket tack vare dej som jag klarade 6 mil med lite marginal, ser på mina varvtider att efter vi lämnade varandra så blir det 7:30/varv för mej, men jag är nöjd och kunde faktiskt springa 1 varv även på söndagen ( fa
Tack själv Peter, förmodar att det var mycket tack vare dej som jag klarade 6 mil med lite marginal, ser på mina varvtider att efter vi lämnade varandra så blir det 7:30/varv för mej, men jag är nöjd och kunde faktiskt springa 1 varv även på söndagen ( fa
Quote from Mari Johansson on 15 March 2009, 19:05Efter en lång och seg period, så börjar det gå åt rätt håll. Jag inkasserade ett PB på 47615 m i lördags och är grymt nöjd. För två veckor sedan efter diverse urinvägsinfektioner och annan skit, var jag tveksam till om jag skulle ta marathondistansen. Sak
Efter en lång och seg period, så börjar det gå åt rätt håll. Jag inkasserade ett PB på 47615 m i lördags och är grymt nöjd. För två veckor sedan efter diverse urinvägsinfektioner och annan skit, var jag tveksam till om jag skulle ta marathondistansen. Sak
Quote from Sissel Svanøe on 15 March 2009, 19:20Glad att kroppen och knoppen höll i en maradistans i a f. Var och åt pizza på fredagkvällen med tre andra löpare. Vid fyra vaknade jag av att det körde som attan i magen, men jag kunde somna om framåt morgonkvisten och hade ett par riktigt sjuka drömmar.
Glad att kroppen och knoppen höll i en maradistans i a f. Var och åt pizza på fredagkvällen med tre andra löpare. Vid fyra vaknade jag av att det körde som attan i magen, men jag kunde somna om framåt morgonkvisten och hade ett par riktigt sjuka drömmar.
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 19:23Någon som lagt upp bilder från loppet?
Var åt ni den dåliga pizzan?
Någon som lagt upp bilder från loppet?
Var åt ni den dåliga pizzan?
Quote from Sissel Svanøe on 15 March 2009, 19:28En synnerligen välbesökt pizzeria vid något torg vid en busshållplats. (Sist jag blev dålig av mat var när jag exjobbade i Laos och i ett anfall av oförstånd käkade nudelsoppa vid en busstation. Det är något med platser där bussar stannar...)
En synnerligen välbesökt pizzeria vid något torg vid en busshållplats. (Sist jag blev dålig av mat var när jag exjobbade i Laos och i ett anfall av oförstånd käkade nudelsoppa vid en busstation. Det är något med platser där bussar stannar...)
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 19:37Om det stod en basket spelare precis vid ingången så var nog Peter och jag på samma pizzeria. Vi klarade oss dock bra.
Om det stod en basket spelare precis vid ingången så var nog Peter och jag på samma pizzeria. Vi klarade oss dock bra.
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 19:57Torg, busstation... måste varit American Pizza Today? Låg den i ett gathörn? Var torget en parkering och en pressbyrå? Ja då var det Sandtorget 🙂
Torg, busstation... måste varit American Pizza Today? Låg den i ett gathörn? Var torget en parkering och en pressbyrå? Ja då var det Sandtorget 🙂
Quote from Sissel Svanøe on 15 March 2009, 20:02Det låter bekant. Svedman som var med och åt kebabpizza klarade sig utan men, så det var nog inte något som drabbade alla.
Det låter bekant. Svedman som var med och åt kebabpizza klarade sig utan men, så det var nog inte något som drabbade alla.
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 20:16Turligt nog kom jag ned till Skövde på fredagskvällen lagom sent för att missa pizzautflykten.
Det här var min första riktiga ultra-tävling. Jag satsade på att springa 50 km under de 6 timmarna. Den taktiken höll och placerade mig förvånansvärt nog väldi
Turligt nog kom jag ned till Skövde på fredagskvällen lagom sent för att missa pizzautflykten.
Det här var min första riktiga ultra-tävling. Jag satsade på att springa 50 km under de 6 timmarna. Den taktiken höll och placerade mig förvånansvärt nog väldi