Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Har lagt ut lite bilder på bloggen och det kommer mer, när jag mår lite bättre.
url=http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.6434156http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.6434156/url

Jättenöjd med allt, men hade en k

Tack själv Peter, förmodar att det var mycket tack vare dej som jag klarade 6 mil med lite marginal, ser på mina varvtider att efter vi lämnade varandra så blir det 7:30/varv för mej, men jag är nöjd och kunde faktiskt springa 1 varv även på söndagen ( fa

Efter en lång och seg period, så börjar det gå åt rätt håll. Jag inkasserade ett PB på 47615 m i lördags och är grymt nöjd. För två veckor sedan efter diverse urinvägsinfektioner och annan skit, var jag tveksam till om jag skulle ta marathondistansen. Sak

Glad att kroppen och knoppen höll i en maradistans i a f. Var och åt pizza på fredagkvällen med tre andra löpare. Vid fyra vaknade jag av att det körde som attan i magen, men jag kunde somna om framåt morgonkvisten och hade ett par riktigt sjuka drömmar.

Någon som lagt upp bilder från loppet?
Var åt ni den dåliga pizzan?

En synnerligen välbesökt pizzeria vid något torg vid en busshållplats. (Sist jag blev dålig av mat var när jag exjobbade i Laos och i ett anfall av oförstånd käkade nudelsoppa vid en busstation. Det är något med platser där bussar stannar...)

Om det stod en basket spelare precis vid ingången så var nog Peter och jag på samma pizzeria. Vi klarade oss dock bra.

Torg, busstation... måste varit American Pizza Today? Låg den i ett gathörn? Var torget en parkering och en pressbyrå? Ja då var det Sandtorget 🙂

Det låter bekant. Svedman som var med och åt kebabpizza klarade sig utan men, så det var nog inte något som drabbade alla.

Turligt nog kom jag ned till Skövde på fredagskvällen lagom sent för att missa pizzautflykten.

Det här var min första riktiga ultra-tävling. Jag satsade på att springa 50 km under de 6 timmarna. Den taktiken höll och placerade mig förvånansvärt nog väldi