Quote from Guest on 19 April 2009, 00:37Skövde Ultrafestival 2009 48 timmars
Fredagen 28 augusti kl 12.00 - Söndag 30 augusti kl 12.00Även 24/12/6/1 timmars arrangeras.
Plats: Södermalms IP, Skövde. Ligger med gångavstånd till centrum och jvg-station.
Starttid
48 tim Fredag 28 augusti
Skövde Ultrafestival 2009 48 timmars
Fredagen 28 augusti kl 12.00 - Söndag 30 augusti kl 12.00
Även 24/12/6/1 timmars arrangeras.
Plats: Södermalms IP, Skövde. Ligger med gångavstånd till centrum och jvg-station.
Starttid
48 tim Fredag 28 augusti
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 00:47Det vore intressant, när kommer det mer info på hemsidan?
Det vore intressant, när kommer det mer info på hemsidan?
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 21:09Ja å Skövde brukar ju oxså alltid köra marathonpassering på sina ultra-lopp..?! Ja för oss svaga i köttet som tvångsmässigt vill stanna på exakt den punkten.
Marathonpassering så kommer jag bombis..?!
Ja å Skövde brukar ju oxså alltid köra marathonpassering på sina ultra-lopp..?! Ja för oss svaga i köttet som tvångsmässigt vill stanna på exakt den punkten.
Marathonpassering så kommer jag bombis..?!
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 21:15Och vad är det för matfestival de nämner?
Öppet för allmänheten? i så fall är jag där!!
Och vad är det för matfestival de nämner?
Öppet för allmänheten? i så fall är jag där!!
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 21:36Det där missade jag totalt Godiva...?! Men vad har nu då Skövde för ena especielladan då???? Detta borde naturligtvis leda till myche omfattande samt djuplodande forskningar i det benämnda ämnet framledes. Kan vi tillsätta en forskningsgrupp ???????alt tr
Det där missade jag totalt Godiva...?! Men vad har nu då Skövde för ena especielladan då???? Detta borde naturligtvis leda till myche omfattande samt djuplodande forskningar i det benämnda ämnet framledes. Kan vi tillsätta en forskningsgrupp ???????alt tr
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 21:45Det stod på loppets hemsida att de hade matfestival den helgen, så jag grävde lite snabbt:
"Festivalen, började som grill SM 1988 och blev året där på Matfestivalen. Därefter har den arrangerats varje år av Turistcentrum. Festivalen har som syfte att mar
Det stod på loppets hemsida att de hade matfestival den helgen, så jag grävde lite snabbt:
"Festivalen, började som grill SM 1988 och blev året där på Matfestivalen. Därefter har den arrangerats varje år av Turistcentrum. Festivalen har som syfte att mar
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 22:51Det här låter ju väldigt intressant. På vilket sätt är löptävlingen integrerad med matfestivalen? Själv är jag ju Vega-Länna-mästare i grillning så här finns en chans att slå två flintastekar i en smäll!
Det här låter ju väldigt intressant. På vilket sätt är löptävlingen integrerad med matfestivalen? Själv är jag ju Vega-Länna-mästare i grillning så här finns en chans att slå två flintastekar i en smäll!
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 23:03Jag tror att man tagit åt sig av det där gamla hederliga uttrycket "Gående bord" å nu vill köra en lite så där uppfräschad variant "I Tiden" typ "Löpande bord"....kanske får man en tallrik redan i starten å så gäller det att fylla den innan mål...å när vi
Jag tror att man tagit åt sig av det där gamla hederliga uttrycket "Gående bord" å nu vill köra en lite så där uppfräschad variant "I Tiden" typ "Löpande bord"....kanske får man en tallrik redan i starten å så gäller det att fylla den innan mål...å när vi
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 23:14Jag tror inte de har mer med varandra att göra än tidpunkten, fast det är ju en trevlig sak för de nära och kära som inte ska springa men ändå följer med som support under loppet. De kan ju inte stå och hurra oavbrutet hela tiden heller? 🙂
Jag tror inte de har mer med varandra att göra än tidpunkten, fast det är ju en trevlig sak för de nära och kära som inte ska springa men ändå följer med som support under loppet. De kan ju inte stå och hurra oavbrutet hela tiden heller? 🙂
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 12:19Matfestivalen och löpningen hänger inte ihop mer än at det är samma helg. Matfestivalen är inne i centrumkärnan. Var Reima har tänkt sig löpningen vet jag ej, men då det inte finns så mycket att välja på antar jag att det är på Södermalms IP för det är en
Matfestivalen och löpningen hänger inte ihop mer än at det är samma helg. Matfestivalen är inne i centrumkärnan. Var Reima har tänkt sig löpningen vet jag ej, men då det inte finns så mycket att välja på antar jag att det är på Södermalms IP för det är en