Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 19:54Karlstad 6H i januari gick tex. på 200m rundbana, vilket innebär att löparna i princip kan dunka sej själva i ryggen.
Karlstad 6H i januari gick tex. på 200m rundbana, vilket innebär att löparna i princip kan dunka sej själva i ryggen.
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 20:54Låter som en ganska bra idé fast 6 timmar låter ganska länge på en 400 metersbana. Den kunde varit nån kilometer eller 2. Blir lite tjötigt i längden med en kort bana under lång tid 😛
Låter som en ganska bra idé fast 6 timmar låter ganska länge på en 400 metersbana. Den kunde varit nån kilometer eller 2. Blir lite tjötigt i längden med en kort bana under lång tid 😛
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 19:46Tim....du måste nu lära dig att prata och umgås med dina medtävlare....skratta vitsa...kräkas,bajsa...etc etc....Det är det som är Ultrans så underbara likör..!!!! På 400 meters varv så har du säkerligen fått fyra löparkompisar för livet...ja om du börjar
Tim....du måste nu lära dig att prata och umgås med dina medtävlare....skratta vitsa...kräkas,bajsa...etc etc....Det är det som är Ultrans så underbara likör..!!!! På 400 meters varv så har du säkerligen fått fyra löparkompisar för livet...ja om du börjar
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 22:29Kjell, jo kan kan tänka mig att de är ganska viktigt att vara social på ett sådant lopp. Annars blir de väll långtråkigt, hur gör man med mat/toa/sömn? Tar man de när man känner för de? Och hur vet arrangörerna hur många varv man har sprungit?
Kjell, jo kan kan tänka mig att de är ganska viktigt att vara social på ett sådant lopp. Annars blir de väll långtråkigt, hur gör man med mat/toa/sömn? Tar man de när man känner för de? Och hur vet arrangörerna hur många varv man har sprungit?
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 23:09Tim - Det är en mycket enkel tävlingsform, nästan löjligt enkel. Men det är oftast i de enkla lösningarna som den stora utmaningen ligger. Man har den utsatta tiden (6,12,24 eller 48 timmar) att ta sig så långt som möjligt. Man disponerar tiden på det sät
Tim - Det är en mycket enkel tävlingsform, nästan löjligt enkel. Men det är oftast i de enkla lösningarna som den stora utmaningen ligger. Man har den utsatta tiden (6,12,24 eller 48 timmar) att ta sig så långt som möjligt. Man disponerar tiden på det sät
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 23:14Okidoki Tim...du får ett chips att sätta på foten....å så varje gång som du kutar över den där mattan med mottagare typ som det gnäller om så reggas din distans å din tid.....Det finns oxså en monitor där du själv kan kolla in din tid samt dina kilometrar
Okidoki Tim...du får ett chips att sätta på foten....å så varje gång som du kutar över den där mattan med mottagare typ som det gnäller om så reggas din distans å din tid.....Det finns oxså en monitor där du själv kan kolla in din tid samt dina kilometrar
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 23:51Låter inte så tråkigt som jag trodde det här! Skövde är ju inte så långt bort för mig heller, jag ska fundera på saken. Om jag nu skulle testa mig på de, vilken av tiderna skulle ni rekommendera?
Låter inte så tråkigt som jag trodde det här! Skövde är ju inte så långt bort för mig heller, jag ska fundera på saken. Om jag nu skulle testa mig på de, vilken av tiderna skulle ni rekommendera?
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 09:30Långtråkigt, nej absolut inte. Fördelen med varvloppen är ju dels som sagts ovan att man träffar folk hela tiden, men en annan är att du del s"kommer i mål" gång på gång och dels att du får naturliga avdelningar i loppet vilket gör det mindre tråkigt än e
Långtråkigt, nej absolut inte. Fördelen med varvloppen är ju dels som sagts ovan att man träffar folk hela tiden, men en annan är att du del s"kommer i mål" gång på gång och dels att du får naturliga avdelningar i loppet vilket gör det mindre tråkigt än e
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 11:12Om jag skulle testa så lutar de mot 6 timmar, jag ska fundera lite på saken fast de är 2 saker jag undrar lite över. Bjuds de på mat eller är de något man måste köpa på plats? Och hur många brukar deltaga? blir de trångt på banan?
Om jag skulle testa så lutar de mot 6 timmar, jag ska fundera lite på saken fast de är 2 saker jag undrar lite över. Bjuds de på mat eller är de något man måste köpa på plats? Och hur många brukar deltaga? blir de trångt på banan?
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 11:18Jag har förvisso bara sprungit ett varvlopp, Uppsala 100, men några av fördelarna var att man slapp överraskningar (backar o dyl) och visste efter ett varv vad som väntade resterande 97,5 km, det var aldrig mer än 2,5 km till mat, dryck och toalett, man l
Jag har förvisso bara sprungit ett varvlopp, Uppsala 100, men några av fördelarna var att man slapp överraskningar (backar o dyl) och visste efter ett varv vad som väntade resterande 97,5 km, det var aldrig mer än 2,5 km till mat, dryck och toalett, man l