Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 11:29Har inte testat just detta lopp i SKövde, men på det senaste i mars var det fullservice med mat och dryck så man behöver inget eget om man inte har speciella behov (allergier eller annat). Det borde synas på hemsidan...
Har inte testat just detta lopp i SKövde, men på det senaste i mars var det fullservice med mat och dryck så man behöver inget eget om man inte har speciella behov (allergier eller annat). Det borde synas på hemsidan...
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 23:03Ja vad jag förstår Tim så är det 400 meter mellan varje vätskestation samt matstation....dvs loppet går på en vanlig normal löpararena a la 400 meter. Tror att det kanske blir svårast att INTE stanna å dricka alt äta vid varje varvning...hehehe... Bra att
Ja vad jag förstår Tim så är det 400 meter mellan varje vätskestation samt matstation....dvs loppet går på en vanlig normal löpararena a la 400 meter. Tror att det kanske blir svårast att INTE stanna å dricka alt äta vid varje varvning...hehehe... Bra att
Quote from Funbeat user on 3 July 2009, 08:36Där har du en viktig poäng Kjell, det är väldigt lätt att tappa mycket tid om man stannar varje varv, även för bara en kort stund.
Där har du en viktig poäng Kjell, det är väldigt lätt att tappa mycket tid om man stannar varje varv, även för bara en kort stund.
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 15:09Stannar man 5 sekunder per varv motsvarar det sisådär en 2 km i slutresultat mot om man lubbat helt utan stopp.
Stannar man 5 sekunder per varv motsvarar det sisådär en 2 km i slutresultat mot om man lubbat helt utan stopp.
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 18:46Under mitt första Råsta runt så stannade jag länge varje varv, det blev ca 40 minuter extra!!! Under Uppsala100 visste jag bättre, men stannade ändå lite för ofta och länge. Man måste ha karaktär och en tydlig plan tror jag.
Under mitt första Råsta runt så stannade jag länge varje varv, det blev ca 40 minuter extra!!! Under Uppsala100 visste jag bättre, men stannade ändå lite för ofta och länge. Man måste ha karaktär och en tydlig plan tror jag.
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 19:03Hade planen nu i Trollhättan att springa 4 varv, dricka, springa ytterligare 4 varv dricka och äta. Upptäckte att det var vid hel respektive halv timme så då fortsatte jag på det sättet när varven tog lite längre tid.
Fungerade jätte bra ända till de sist
Hade planen nu i Trollhättan att springa 4 varv, dricka, springa ytterligare 4 varv dricka och äta. Upptäckte att det var vid hel respektive halv timme så då fortsatte jag på det sättet när varven tog lite längre tid.
Fungerade jätte bra ända till de sist
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 01:01Vilket är regel nr 1 i ultralöpning:
Man BLIR dum i huvudet!
Vilket är regel nr 1 i ultralöpning:
Man BLIR dum i huvudet!
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 02:07Ja.
Ja.
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 06:49Utmattning är ett trevligt tillstånd att sträva efter.
Utmattning är ett trevligt tillstånd att sträva efter.
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 19:25Hur går det Tim - har du anmält dig nu?
Hur går det Tim - har du anmält dig nu?