Quote from Guest on 8 May 2011, 22:4148H / 24H / 12H / 6H / 1H
48H / 24H / 12H / 6H / 1H
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 22:51Här finns info: http://www4.idrottonline.se/TeamUltraswedenLK-Friidrott/Arbetsrum/Ultrafestival/
Här finns info: http://www4.idrottonline.se/TeamUltraswedenLK-Friidrott/Arbetsrum/Ultrafestival/
Quote from Funbeat user on 19 July 2011, 21:09Har fått lite problem den helgen, men får se om jag kan komma.
Har fått lite problem den helgen, men får se om jag kan komma.
Quote from Funbeat user on 19 July 2011, 22:05Det hade jag verkligen velat varit med på, synd bara att jag springer i kiruna den 25e och i göteborg den 27e. Lycka till alla som ska vara med. =)
Det hade jag verkligen velat varit med på, synd bara att jag springer i kiruna den 25e och i göteborg den 27e. Lycka till alla som ska vara med. =)
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 10:56Vad är skillnaden på att delta i "24-timmars" och "24-timmars Riksmästerkap 2011"?
En annan är inte direkt snabb av sig så en anmälan till RM skulle bara vara för skojs skull. Jag lär inte hamna sist (om man skall utgå från 2010 års resultat) men samtid
Vad är skillnaden på att delta i "24-timmars" och "24-timmars Riksmästerkap 2011"?
En annan är inte direkt snabb av sig så en anmälan till RM skulle bara vara för skojs skull. Jag lär inte hamna sist (om man skall utgå från 2010 års resultat) men samtid
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 11:01Skillnaden är motionsklass eller tävlingsklass. Och för att få deltaga i tävlingsklass måste du vara medlem i en förening ansluten till svenska friidrottsförbundet.
Skillnaden är motionsklass eller tävlingsklass. Och för att få deltaga i tävlingsklass måste du vara medlem i en förening ansluten till svenska friidrottsförbundet.
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 11:21..och det är jag inte så det var enkelt löst. 🙂 Tack för snabbt svar!
..och det är jag inte så det var enkelt löst. 🙂 Tack för snabbt svar!
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 13:04Någon som vet om det brukar finnas en mikro att värma egen mat i på Skövde Ultrafestival?
(Provar att ställa frågan här innan jag belastar Reima med den.)
Någon som vet om det brukar finnas en mikro att värma egen mat i på Skövde Ultrafestival?
(Provar att ställa frågan här innan jag belastar Reima med den.)
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 23:11Ifjol fanns det tillgång till ett stort kök. Fast då får man ju åbäka sig av banan, in i huset och upp en trappa, förstås!
Ifjol fanns det tillgång till ett stort kök. Fast då får man ju åbäka sig av banan, in i huset och upp en trappa, förstås!
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 16:29Är ni taggade för miljoner varv på tartan? Hoppas ni får en grym helg, alla som startar är hjältar i min bok. Ge nu klockan vad den tål.
Är ni taggade för miljoner varv på tartan? Hoppas ni får en grym helg, alla som startar är hjältar i min bok. Ge nu klockan vad den tål.