Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 17:28Först skulle jag. Sedan skulle jag inte. Men nu ska jag.
Det var bara det jag ville berätta.
Först skulle jag. Sedan skulle jag inte. Men nu ska jag.
Det var bara det jag ville berätta.
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 19:32Jag tänkte bara springa 650 varv.
Jag tänkte bara springa 650 varv.
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 16:04Hur kommer det sig att inte Riksmästerskap förekommer i samtliga lopp på festivalen?
Hur kommer det sig att inte Riksmästerskap förekommer i samtliga lopp på festivalen?
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 16:36Det är väl SFIF som bestämmer vad som får ha RM-status resp SM-status.
100km är den enda grenen med SM-status och RM var tidigare (innan 100 km fick SM) vid sidan av 24 timmars även 6 timmars, men för eliten är ju 6 timmars och 100 km nästan samma gren :
Det är väl SFIF som bestämmer vad som får ha RM-status resp SM-status.
100km är den enda grenen med SM-status och RM var tidigare (innan 100 km fick SM) vid sidan av 24 timmars även 6 timmars, men för eliten är ju 6 timmars och 100 km nästan samma gren :
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 18:14Och det är på 100 km och 24timmars som det arrangeras VM och EM. KUL, kommittén för ultradistanslöpning, har därför valt att arbeta för att få SM-status på dessa båda. Och har alltså kommit halvvägs i detta arbete 🙂
Och det är på 100 km och 24timmars som det arrangeras VM och EM. KUL, kommittén för ultradistanslöpning, har därför valt att arbeta för att få SM-status på dessa båda. Och har alltså kommit halvvägs i detta arbete 🙂
Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 10:47Missa inte jogg.se och deras live-rapporter.
Missa inte jogg.se och deras live-rapporter.
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 08:19SFIF ( Svenska Friidrottsförbundet ) är ett förbund för arenaidrott. Där är de och har varit fantastiska. ( De har dock numera en vision av att i framtiden skall max. distans bli 100 meter. )
Utanför arenan blir det bara jobbigt.
EM, VM på ultra finns
SFIF ( Svenska Friidrottsförbundet ) är ett förbund för arenaidrott. Där är de och har varit fantastiska. ( De har dock numera en vision av att i framtiden skall max. distans bli 100 meter. )
Utanför arenan blir det bara jobbigt.
EM, VM på ultra finns
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 08:46Lugn och fin K-G. Det kommer. Första steget är taget och det kommer bli fler tagna. Fast jag förstår om det är lättare för mig att tänka så som är ny i spelet jämfört med dig som kanske slagits för det större delen av livet.
Låt oss lämna SFIFs hantering
Lugn och fin K-G. Det kommer. Första steget är taget och det kommer bli fler tagna. Fast jag förstår om det är lättare för mig att tänka så som är ny i spelet jämfört med dig som kanske slagits för det större delen av livet.
Låt oss lämna SFIFs hantering