Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

48H / 24H / 12H / 6H / 1H

Här finns info: http://www4.idrottonline.se/TeamUltraswedenLK-Friidrott/Arbetsrum/Ultrafestival/

Har fått lite problem den helgen, men får se om jag kan komma.

Det hade jag verkligen velat varit med på, synd bara att jag springer i kiruna den 25e och i göteborg den 27e. Lycka till alla som ska vara med. =)

Vad är skillnaden på att delta i "24-timmars" och "24-timmars Riksmästerkap 2011"?

En annan är inte direkt snabb av sig så en anmälan till RM skulle bara vara för skojs skull. Jag lär inte hamna sist (om man skall utgå från 2010 års resultat) men samtid

Skillnaden är motionsklass eller tävlingsklass. Och för att få deltaga i tävlingsklass måste du vara medlem i en förening ansluten till svenska friidrottsförbundet.

..och det är jag inte så det var enkelt löst. 🙂 Tack för snabbt svar!

Någon som vet om det brukar finnas en mikro att värma egen mat i på Skövde Ultrafestival?

(Provar att ställa frågan här innan jag belastar Reima med den.)

Ifjol fanns det tillgång till ett stort kök. Fast då får man ju åbäka sig av banan, in i huset och upp en trappa, förstås!

Är ni taggade för miljoner varv på tartan? Hoppas ni får en grym helg, alla som startar är hjältar i min bok. Ge nu klockan vad den tål.

12