Quote from Guest on 13 January 2015, 09:31Hej
Såg just information Stockholm Ultra Stafett på nätet och blev riktigt riktigt sugen. Problemet är bara att ingen av mina vänner kommer att ställa upp, snarare kommer de börja mumla något i stil med att "jag springer bara om jag blir jagad" eller "de
Hej
Såg just information Stockholm Ultra Stafett på nätet och blev riktigt riktigt sugen. Problemet är bara att ingen av mina vänner kommer att ställa upp, snarare kommer de börja mumla något i stil med att "jag springer bara om jag blir jagad" eller "de
Quote from Funbeat user on 13 January 2015, 09:41Ser att man måste vara minst 7 st, lite synd, vore kul om man kunde va typ 3-4st...men jag kan va på, finns i Stockholm.
Springer allt från några km till ultra annars så jag kan beta av fler sträckor om så önskas. Från (4.00 - 4.30min/km) +/- några sekun
Ser att man måste vara minst 7 st, lite synd, vore kul om man kunde va typ 3-4st...men jag kan va på, finns i Stockholm.
Springer allt från några km till ultra annars så jag kan beta av fler sträckor om så önskas. Från (4.00 - 4.30min/km) +/- några sekun
Quote from Funbeat user on 13 January 2015, 20:09Jaha det missade jag. Ja då får vi hitta fem stycken till!
Jaha det missade jag. Ja då får vi hitta fem stycken till!
Quote from Susan Hartley on 15 January 2015, 11:09Ja men det låter ju väldigt kul! Jag är säkerligen intresserad om jag får vara med. Jag måste bara försäkra mig om att jag inte är och semestrar på Gotland datumet ifråga.
Ja men det låter ju väldigt kul! Jag är säkerligen intresserad om jag får vara med. Jag måste bara försäkra mig om att jag inte är och semestrar på Gotland datumet ifråga.
Quote from Funbeat user on 16 January 2015, 16:24Vad roligt! Vi kanske tom kan få ihop ett komplett Funbeatlag och ställa upp med?
Vad roligt! Vi kanske tom kan få ihop ett komplett Funbeatlag och ställa upp med?
Quote from Funbeat user on 16 January 2015, 16:37Jag är intresserad av att vara med. Men förstås en reservation för ev semester som jag inte har koll på ännu...
Jag är intresserad av att vara med. Men förstås en reservation för ev semester som jag inte har koll på ännu...
Quote from Funbeat user on 18 January 2015, 22:33Det är ju perfekt! Bara tre till då 🙂
Det är ju perfekt! Bara tre till då 🙂
Quote from paceUP! on 21 January 2015, 17:52Här är en till
Här är en till
Quote from Funbeat user on 22 January 2015, 22:43Perfekt Roland! Nu börjar vi närma oss ett helt lag 🙂
Perfekt Roland! Nu börjar vi närma oss ett helt lag 🙂
Quote from Funbeat user on 12 March 2015, 22:39Hej!
Jag skulle absolut kunna tänka mig att vara med i ert lag, om jag får :)!
Hej!
Jag skulle absolut kunna tänka mig att vara med i ert lag, om jag får :)!