Quote from Guest on 10 September 2011, 20:03Tjenare det är så att jag har blivit utmanad av polarna att köra vättern nästa sommar.. vi är redan anmälda så det är inga problem men nu måste jag ju ha lite utr..
den ena polaren kör på den Giant TCR som XXL sålde ut när de öppnade för ca 10papp.
min
Tjenare det är så att jag har blivit utmanad av polarna att köra vättern nästa sommar.. vi är redan anmälda så det är inga problem men nu måste jag ju ha lite utr..
den ena polaren kör på den Giant TCR som XXL sålde ut när de öppnade för ca 10papp.
min
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 20:13När o var öppnar Decathlon?
När o var öppnar Decathlon?
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 20:21Fjollträsk, under hösten.
Fjollträsk, under hösten.
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 20:28Om du bara ska cykla Vättern med polarna som "grej" och sen inte cykla mer kan du lika gärna köpa billigaste racern du hittar. Allt mellan 6-9 000 är billigt för en ny racer, men man får vad man betalar för. Å andra sidan cyklar man inte fortare än vad ma
Om du bara ska cykla Vättern med polarna som "grej" och sen inte cykla mer kan du lika gärna köpa billigaste racern du hittar. Allt mellan 6-9 000 är billigt för en ny racer, men man får vad man betalar för. Å andra sidan cyklar man inte fortare än vad ma
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 21:33Canyons rea har börjat nu, deras Roadlite serie är ju riktigt fin
www.canyon.com
Canyons rea har börjat nu, deras Roadlite serie är ju riktigt fin
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 22:45Var o klämde på Corratecen, den verkar fin. Tidningen Kadens har haft tester under sommaren, googla på dem o läs. Annars är ju ett bra beg-köp alltid bäst värde för pengen.
Var o klämde på Corratecen, den verkar fin. Tidningen Kadens har haft tester under sommaren, googla på dem o läs. Annars är ju ett bra beg-köp alltid bäst värde för pengen.
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 19:29Jag köpte en Trek 1.5 för 9k och cyklade vätterna på i år, fungerade utmärkt, Trek har dessutom fri service på sina cyklar
Jag köpte en Trek 1.5 för 9k och cyklade vätterna på i år, fungerade utmärkt, Trek har dessutom fri service på sina cyklar
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 19:33Har Trek fri service? Hur ofta och hur länge då?
Har Trek fri service? Hur ofta och hur länge då?
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 19:35Så fort du punkterar
Så fort du punkterar
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 19:39.
.