Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatSkada sjukdom
You need to log in to create posts and topics.

Är det inte lite dumt egentligen att skada/sjukdom räknas som aktivitet? Kunde man inte mata in det med aktivitetsrutan, men utan att det räknas med, så att det bara räknade sjukdagar istället eller så? Man kunde ha val av "invaliditet" 100%, 50%, eller 2

Skapa ett mal for sjukdomar om det ar intressant att folja upp.... och mata mot ett annat mal hur mycket du tränar eller bara anvand autofilter http://www.funbeat.se/life/person/autofilter.aspx?PersonID=1672

Du har 1256 pass 20088 min 1330,53 km regi

Jo, men jag fyller ju inte i ngn tid på att jag är sjuk, sätter noll minuter, inte nu iaf, blir det ngt i mål då? Eller ska jag lägga in en km varje dag ... Asg! Lägger jag in tid så blir det ju såna där konstigheter med att den som har mig i en lista ret

Duger inte det att veta

Att du har gjort 1256 pass och varit under den perioden sjuk 65 pass ....

Nar det galler mal kan du rakna antal ggr under period jag har t.ex. aka langfardsskridsko 20 ggr i ar....

Testa att soka ut i listan "Min traning" och

och sedan när man har räknat ut allt vad man vill ha och bett Olle om hundra olika saker .... hoppas att det finns tid kvar till att träna 😉

Jo, detta är en tidssänka, man kan studera sin statistik lääänge 😉

eller hur ... o ju mer man få, ju mer man vill ha 🙂

Frågan är varför man för statistik jag använde mig av polar klockan och loggade alla träningar med puls. Vilket var en kick att se hur jag fick ned min puls och löptid på samma sträcka .....

Funbeat triclkar mig att "inte glömma bort träningen" om jag få

O, måste gå och köpa en ny pulsklocka ... blir så lessen på att min försvann!