Quote from Guest on 6 May 2008, 11:20Lider tävlingscyklister av särskilda åkommor? Ryktet säger att testikelcancer skulle vara överrepresenterat, men är det någon som vet nått?
Lider tävlingscyklister av särskilda åkommor? Ryktet säger att testikelcancer skulle vara överrepresenterat, men är det någon som vet nått?
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 11:30Envishet!
Sjukdomar är inte mer utbrett bland Tävlingscyklister än övriga populationen.
Sannolikheten att Tävlingscyklister lider av anemi är obefintlig utan de finns snarare inom De nackade hönornas schackspel på gröna sidan upp.
Envishet!
Sjukdomar är inte mer utbrett bland Tävlingscyklister än övriga populationen.
Sannolikheten att Tävlingscyklister lider av anemi är obefintlig utan de finns snarare inom De nackade hönornas schackspel på gröna sidan upp.
Quote from Ola Jarvi on 6 May 2008, 12:11Asfalteksem?
Asfalteksem?
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 12:37Citat från en blogg (http://colting.bloggagratis.se/2007/08/14/232273-axplock/):
...
-Utvecklade i samband med detta ett pungskav samt en tredje pungkula. Detta oroar mig något. Vem ringer man? Pungologen? Pungavdelningen? Pungdepartemenet? Eller lägger
Citat från en blogg (http://colting.bloggagratis.se/2007/08/14/232273-axplock/):
...
-Utvecklade i samband med detta ett pungskav samt en tredje pungkula. Detta oroar mig något. Vem ringer man? Pungologen? Pungavdelningen? Pungdepartemenet? Eller lägger
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 18:03Hmmmm, det där låter lite udda. Jag har ALDRIG hört talas om att man skulle kunna få en tredje kula av att cykla... Jag tror nog hellre det beror på något annat.
Eller så har han helt enkelt bara suttit jävligt fel, skavt och det har blivit en förhordnad,
Hmmmm, det där låter lite udda. Jag har ALDRIG hört talas om att man skulle kunna få en tredje kula av att cykla... Jag tror nog hellre det beror på något annat.
Eller så har han helt enkelt bara suttit jävligt fel, skavt och det har blivit en förhordnad,
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 19:21får jag ett tredje bröst lägger jag av!
får jag ett tredje bröst lägger jag av!
Quote from Bengt Askerfelt on 6 May 2008, 19:52Anorexi?
Anorexi?
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 20:37Det jag egentligen vill veta är om VR med stor sannolikhet kommer att orsaka potensproblem? Om det är vanligt, kan man förebygga detta?
Min hustru är orolig eller förhoppningsfull. 😉
Det jag egentligen vill veta är om VR med stor sannolikhet kommer att orsaka potensproblem? Om det är vanligt, kan man förebygga detta?
Min hustru är orolig eller förhoppningsfull. 😉
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 20:47Jag har hört ryktas att den i vissa fall ramlar av efter VR. Stämmer det?
Jag försöker motverka det med att ställa in sadeln så att jag slipper domningar och skavsår. Kan det vara tillräckligt?
/Orolig
Jag har hört ryktas att den i vissa fall ramlar av efter VR. Stämmer det?
Jag försöker motverka det med att ställa in sadeln så att jag slipper domningar och skavsår. Kan det vara tillräckligt?
/Orolig
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 21:00Jag har hört att det finns dom som väntar på att hela killen ska ramla av på VR, så att det kan rädda dom med gel. Det kanske bara är ett rykte.
Jag har hört att det finns dom som väntar på att hela killen ska ramla av på VR, så att det kan rädda dom med gel. Det kanske bara är ett rykte.