Quote from Lena O on 7 May 2008, 05:00Björn:
Jag går mot min 19start i VR, har 5 barn! 😉
Sitter du på pungen när du cykla!?? (#)
Björn:
Jag går mot min 19start i VR, har 5 barn! 😉
Sitter du på pungen när du cykla!?? (#)
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 07:59"Tomten är far till alla barnen" är en kul film.
"Tomten är far till alla barnen" är en kul film.
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 09:09Jag har faktiskt inte hunnit lida av min sadel ännu. Bara lite blåslagen, som alla andra nybörjare verkar det som. Min oro bottnar sig i omgivningens kommentarer då jag meddelar mina VR-avsikter. Jag har nu förtsått att riktiga cyklister inte drabbas, äve
Jag har faktiskt inte hunnit lida av min sadel ännu. Bara lite blåslagen, som alla andra nybörjare verkar det som. Min oro bottnar sig i omgivningens kommentarer då jag meddelar mina VR-avsikter. Jag har nu förtsått att riktiga cyklister inte drabbas, äve
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 09:12du får trösta dig med att "omgivningen" älskar att analysera kroppen som om de va experter.
för de har ju en.
men ganska många har också badrum och de gör en inte till rörmokare så.....ha kul på hjul, som chefen skulle sagt. ungefärligen i alla fall
du får trösta dig med att "omgivningen" älskar att analysera kroppen som om de va experter.
för de har ju en.
men ganska många har också badrum och de gör en inte till rörmokare så.....
ha kul på hjul, som chefen skulle sagt. ungefärligen i alla fall
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 09:54Han verkar ju ha himla kul när han INTE är på hjul i alla fall... 😉
Han verkar ju ha himla kul när han INTE är på hjul i alla fall... 😉
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 09:55Helt klart!
Helt klart!
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 12:55Kanske tung i gumpen eller bara väldigt snabb?
Kanske tung i gumpen eller bara väldigt snabb?