Quote from Guest on 2 December 2009, 22:08Är själv väldigt nära att anmäla mig. Har tagit i hand på att springa i duoklassen så det är nog svårt att smita (H)
Är själv väldigt nära att anmäla mig. Har tagit i hand på att springa i duoklassen så det är nog svårt att smita (H)
Quote from ellen olsson on 2 December 2009, 22:18Jag siktar på det iallafall. Det har dock skitit sig två år i rad av olika anledningar så den som äter lever får se.
Jag siktar på det iallafall. Det har dock skitit sig två år i rad av olika anledningar så den som äter lever får se.
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 06:22jag måste...
2009 spöade Vertex mig, nu måste jag ge igen! (#)
jag måste...
2009 spöade Vertex mig, nu måste jag ge igen! (#)
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 08:10Det är planen just nu i alla fall. Ska bli otroligt kul.
Det är planen just nu i alla fall. Ska bli otroligt kul.
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 08:22Jag vill verkligen springa, men det vimlar av tävlingar mella 31/7-31/8 2010 som jag vill vara med om, så slutligt beslut får vänta.
Vertex låg högt upp på listan även innan Maria övertygade mej ännu mer. 🙂
Jag vill verkligen springa, men det vimlar av tävlingar mella 31/7-31/8 2010 som jag vill vara med om, så slutligt beslut får vänta.
Vertex låg högt upp på listan även innan Maria övertygade mej ännu mer. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 08:49Hoppas också på att springa Vertex till sommaren.
Helst kombinerat med fjällvandring med familjen. Eller kanske snarare "fjällvistelse", ungarna är då 2,5 resp 1 år gamla så det kanske inte blir mycket vandrande 🙂
Verkar hur som helst vara ett mycket
Hoppas också på att springa Vertex till sommaren.
Helst kombinerat med fjällvandring med familjen. Eller kanske snarare "fjällvistelse", ungarna är då 2,5 resp 1 år gamla så det kanske inte blir mycket vandrande 🙂
Verkar hur som helst vara ett mycket
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 09:02Jag ska vara med men jag har inte anmält mig än.
Hoppas också att kunna dra med familjen.
Övertalningsförsök pågår..
Jag ska vara med men jag har inte anmält mig än.
Hoppas också att kunna dra med familjen.
Övertalningsförsök pågår..
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 16:18Jag har ambitionen att springa den. Om det blir själv, med en kompis eller med jobbet (de var uppe ett gäng förra året) får vi se. Alternativet är att ta med familjen upp, det beror lite på hur semesterplanerna ser ut...
Det gäller att få ihop allt också
Jag har ambitionen att springa den. Om det blir själv, med en kompis eller med jobbet (de var uppe ett gäng förra året) får vi se. Alternativet är att ta med familjen upp, det beror lite på hur semesterplanerna ser ut...
Det gäller att få ihop allt också
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 20:20Ja sub 6h är ambitionen.
Ja sub 6h är ambitionen.
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 08:11Kul att det är flera här som skall/ev skall springa Vertex. Kör ni nåt speciellt program?
Kul att det är flera här som skall/ev skall springa Vertex. Kör ni nåt speciellt program?