Quote from Guest on 9 December 2011, 08:00SKANDISLOPPET - CYCLING FOR ALL
160 eller 50 km 12 maj 2012Tag chansen att cykla motionslopp samtidigt som delar av Europaeliten gör upp i 104th Scandinavian Race. En perfekt genomkörare inför Vätternrundan på härliga Uppländska småvägar.
Lördag den 1
SKANDISLOPPET - CYCLING FOR ALL
160 eller 50 km 12 maj 2012
Tag chansen att cykla motionslopp samtidigt som delar av Europaeliten gör upp i 104th Scandinavian Race. En perfekt genomkörare inför Vätternrundan på härliga Uppländska småvägar.
Lördag den 1
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 08:10Jag brukar inte vara den som är den men eftersom jag ändå vill flagga tråden så kan jag väl passa på att återge ett citat från texten ovan som jag hade kunnat irritera mig på om jag var en sån som var sån.
"Det kommer att finnas hastigheter som passar de
Jag brukar inte vara den som är den men eftersom jag ändå vill flagga tråden så kan jag väl passa på att återge ett citat från texten ovan som jag hade kunnat irritera mig på om jag var en sån som var sån.
"Det kommer att finnas hastigheter som passar de
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 08:22Dessvärre är det väl en formulering som lockar. TjejVättern är en annan...
Dessvärre är det väl en formulering som lockar. TjejVättern är en annan...
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 08:39Jo det lockar några och gör att några andra skyr arrangemanget som pesten.
Jo det lockar några och gör att några andra skyr arrangemanget som pesten.
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 10:49Lite olyckligt formulerat.... jag tror att man avser att berätta att gruppen SubXX kommer att köra loppet. Och det lär ju knappast gå i nybörjarfart 🙂
Lite olyckligt formulerat.... jag tror att man avser att berätta att gruppen SubXX kommer att köra loppet. Och det lär ju knappast gå i nybörjarfart 🙂
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 10:52Kanske, kanske inte. Ni har ju inte angett ert Sub-mål 😉
Kanske, kanske inte. Ni har ju inte angett ert Sub-mål 😉
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 11:04Nej jag misstänkte att det inte alls menades så som det lät. Som sagt är jag inte den som är den, jag ville bara tjöta lite. 😉
Nej jag misstänkte att det inte alls menades så som det lät. Som sagt är jag inte den som är den, jag ville bara tjöta lite. 😉
Quote from Lena O on 9 December 2011, 13:30Elin: DU har tolkat "Rena tjej grupper som någonting negativt 😉
Elin: DU har tolkat "Rena tjej grupper som någonting negativt 😉
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 13:38Nejdå, det kunde lika gärna vara så att de rena tjejgrupperna helt enkelt var snabbare än de andra uppräknade. Jag belyste bara det faktum att man räknat upp "nyblivne cyklisten, den inbitne elitmotionären och rena tjejgrupper". Varför har man inte rena k
Nejdå, det kunde lika gärna vara så att de rena tjejgrupperna helt enkelt var snabbare än de andra uppräknade. Jag belyste bara det faktum att man räknat upp "nyblivne cyklisten, den inbitne elitmotionären och rena tjejgrupper". Varför har man inte rena k
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 14:00Hänger på i Östgötagruppen 🙂
Hänger på i Östgötagruppen 🙂