Quote from Rasmus Olsson on 9 December 2011, 14:20Det är väl bättre än att det är smutsiga tjejgrupper.
Elin, det är inte PK att ha rena killgrupper.
Men ska det vara konsekvent och ni helt å hållet ska förkasta flera decenniers kämpande för jämlikhet, så inför fler slutna grupper. Vad sägs om rena mus
Det är väl bättre än att det är smutsiga tjejgrupper.
Elin, det är inte PK att ha rena killgrupper.
Men ska det vara konsekvent och ni helt å hållet ska förkasta flera decenniers kämpande för jämlikhet, så inför fler slutna grupper. Vad sägs om rena mus
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 17:07+2 @ Elin 🙂
+2 @ Elin 🙂
Quote from Lena O on 9 December 2011, 21:15Det är bara att starta ett lopp och ta allt det där Elin,
Heff är likadan, han vill ha en massa saker också 🙂
Det är bara att starta ett lopp och ta allt det där Elin,
Heff är likadan, han vill ha en massa saker också 🙂
Quote from Sandra Näslund on 9 December 2011, 22:46Är det OK om jag bara vill cykla med finnar?
Är det OK om jag bara vill cykla med finnar?
Quote from Charlotte Skoglund on 11 December 2011, 09:23bara så onödigt att inte tänka längre då de skriver.........förstår inte vad könet har med loppet att göra?
bara så onödigt att inte tänka längre då de skriver.........förstår inte vad könet har med loppet att göra?
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 20:43Var någon av er med förra året? Den långa var en fin runda men jag tycker det var lite amatörmässigt arrangerat bitvis. Rörig start, skyltningen sisådär, på ett ställe hade skylten trillat så ett gäng åkte fel. Målgången var lite felplacerad så många miss
Var någon av er med förra året? Den långa var en fin runda men jag tycker det var lite amatörmässigt arrangerat bitvis. Rörig start, skyltningen sisådär, på ett ställe hade skylten trillat så ett gäng åkte fel. Målgången var lite felplacerad så många miss
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 20:46Vill du köra lite fortare så rekommenderar jag SCANDINAVIAN RACE 2012. Samma dag och plats,
Vill du köra lite fortare så rekommenderar jag SCANDINAVIAN RACE 2012. Samma dag och plats,
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 06:11🙂 Jo om man menar "lite fortare" är 42-43 km/h... Nä så bråttom har jag inte.
🙂 Jo om man menar "lite fortare" är 42-43 km/h... Nä så bråttom har jag inte.
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 08:10Dagen innan Roslagsvåren, undrar om man orkar köra båda. Vore lite kul att testa. Är annars lite kluven, kul att testa något nytt samtidigt som Roslagsvåren är tradition.
Dagen innan Roslagsvåren, undrar om man orkar köra båda. Vore lite kul att testa. Är annars lite kluven, kul att testa något nytt samtidigt som Roslagsvåren är tradition.
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 09:50Ny bansträckning. Se info ovan och/eller på www.skandisloppet.se
Ny bansträckning. Se info ovan och/eller på http://www.skandisloppet.se