Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningSkapa en sluten simgrupp?
You need to log in to create posts and topics.

12

Okej, jag är själv inte alltid korrekt i trådarna. Men jag tycker att Ryan behövs. Finns intresse att starta en sluten grupp (med administatör) eller dödar det forumet helt och hållet?

Ett alternativ är att diskussionen fortgår som vanligt, med nya tråda

Varför dras vissa människor till sekter?

Nej, vill man inte delta i diskussioner så slipper man. Om man blir provocerad av någons inlägg eller om man tror eller tycker att någon är ett "troll" så är det en väl etblerad åtgärd att helt enkelt ignorera den personens inlägg. Det finns väl inget som

Barfotalöpningsgruppen är också ett märkligt ställe, där samma person skriver samma saker om och om igen oavsett vad trådarna handlar om.

Jag tycker överlag att det rensas för dåligt på Funbeat! Jag hänger på andra forum där admin rensar friskt bland me

Ge gärna exempel på sådana trådar.

Jag orkar nog inte leta upp trådar. Det är bara att gå med i Barfotalöpning så kan man själv läsa. 😉

Missförstånd jag menar sjyssta ställen där det rensas från troll mm. Barfota har jag inte testat att löpa.

Aha.

Jag tänker nog främst på forumet SjalBarn. Det är ett föräldraforum för folk som bär barn i bärsjal och bärsele, och folk som hänger där är väl överlag lite alternativa och har egna idéer om det här med barn. Jag har varit där i fyra år och i princ

Sen kan ju medlemmarna se till att lämna de trådar som är avklarade och börjar spåra ur. Oftast är en diskussion avklarad efter en handfull inlägg.
Den ypperliga funktionen "Markera som ointressant" använder jag på säkert 99% av alla diskussioner på Funbe

Rekommenderar Kolozzeum som är ett förhållandevis hårt modererat forum där träning (ffa styrketräning) diskuteras.

12