Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 09:35Sjalbarn är ett extremt konsensusforum åt andra hållet, men det är _skönt_ när alla _anstränger_ sig för att hålla en trevlig ton, för det handlade iaf inte enbart om moderatorinsatser när jag brukade hålla till där.
Sysidan har du rätt i brukade inte he
Sjalbarn är ett extremt konsensusforum åt andra hållet, men det är _skönt_ när alla _anstränger_ sig för att hålla en trevlig ton, för det handlade iaf inte enbart om moderatorinsatser när jag brukade hålla till där.
Sysidan har du rätt i brukade inte he
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 10:00Där jag bodde tidigare hade vi en granntös hon var låt säga "lite efter" el. "lite annorlunda" viss likhet med iceman. Hon fattade - acepterade inte om min dotter sa att jag vill inte leka nu. Dottern var tvungen att bli arg ibland bokstavligen köra ut h
Där jag bodde tidigare hade vi en granntös hon var låt säga "lite efter" el. "lite annorlunda" viss likhet med iceman. Hon fattade - acepterade inte om min dotter sa att jag vill inte leka nu. Dottern var tvungen att bli arg ibland bokstavligen köra ut h
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 11:45Bra idé! Vi måste få bukt med personangreppen och nätmobbingen innan det spårar ur helt!
Bra idé! Vi måste få bukt med personangreppen och nätmobbingen innan det spårar ur helt!