Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 23:36Ska kolla närmare på kartan innan jag ger mig ut men tror nog det ska gå bra. Milen och åttan hittar jag utan problem, vana rundor, det gäller bara att förstå sista biten.
Lycka till alla som ger sig ut och försöker!
Ska kolla närmare på kartan innan jag ger mig ut men tror nog det ska gå bra. Milen och åttan hittar jag utan problem, vana rundor, det gäller bara att förstå sista biten.
Lycka till alla som ger sig ut och försöker!
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 23:56Kanske lättare att klara den sista biten utan 8:an och milen i bena/huvudet innan 😉
Kanske lättare att klara den sista biten utan 8:an och milen i bena/huvudet innan 😉
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 16:07Jag sprang hela banan idag tillsammans med en av tävlingledarna för att reka banan. Inga stora hinder på banan så den blir i princip identisk med förra årets.
Även min GPS tappade bort sig ett par gånger under rundan, men här är en ganska ok plott av ban
Jag sprang hela banan idag tillsammans med en av tävlingledarna för att reka banan. Inga stora hinder på banan så den blir i princip identisk med förra årets.
Även min GPS tappade bort sig ett par gånger under rundan, men här är en ganska ok plott av ban
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 20:50Gjorde ett första test på rundan idag. Ett par felspringningar. Hamnade nere vid delsjövägen på slutet istället för att korsa ovanför ridhuset. Vet inte vart jag tog fel, får reka bättre till nästa gång. Upptäckte också nu efteråt att jag missat någon för
Gjorde ett första test på rundan idag. Ett par felspringningar. Hamnade nere vid delsjövägen på slutet istället för att korsa ovanför ridhuset. Vet inte vart jag tog fel, får reka bättre till nästa gång. Upptäckte också nu efteråt att jag missat någon för
Quote from Funbeat user on 26 August 2009, 11:54Skall försöka hinna med detta innan finnkampen på söndag 😀
Skall försöka hinna med detta innan finnkampen på söndag 😀