Quote from Guest on 23 October 2008, 08:55Hej! Igår var jag och sprang i den fantastiska omgivningen i Skavlöten. Igår blev det 5:an och elljusspåret som ska vara 3km. Hur stämmer sträckorna? 5:an kändes lite längre (iallafall första kilometrarna 😉 ) och elljusspåret lite kortare. Nån som har ko
Hej! Igår var jag och sprang i den fantastiska omgivningen i Skavlöten. Igår blev det 5:an och elljusspåret som ska vara 3km. Hur stämmer sträckorna? 5:an kändes lite längre (iallafall första kilometrarna 😉 ) och elljusspåret lite kortare. Nån som har ko
Quote from Jonny Persson on 23 October 2008, 09:05Femman är 5.3 km men trean tror jag stämmer ganska bra...
Femman är 5.3 km men trean tror jag stämmer ganska bra...
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 12:47Det låter ju bra! Då kanske min formsvacka börjar gå över 🙂
Det låter ju bra! Då kanske min formsvacka börjar gå över 🙂
Quote from Jonny Persson on 23 October 2008, 12:55Ja springer du bra där så visar det på form. 🙂 Finns inga spår jag sprungit i så mycket som Skavlötenspåren och dom är hemska om man inte är i form. Men backiga och fina när man är i form.
Ja springer du bra där så visar det på form. 🙂 Finns inga spår jag sprungit i så mycket som Skavlötenspåren och dom är hemska om man inte är i form. Men backiga och fina när man är i form.