Quote from Guest on 15 October 2011, 19:53Jag ska springa över från Stolpa till skavlöten imorgon. Promenerade lite där idag, och blev lite förbryllad av kartan. Finns det två milspår där, som delvis går i varandra? Ena mot Rönningesjön och andra mot Täby IP? Enda sättet för mig att få ihop karta
Jag ska springa över från Stolpa till skavlöten imorgon. Promenerade lite där idag, och blev lite förbryllad av kartan. Finns det två milspår där, som delvis går i varandra? Ena mot Rönningesjön och andra mot Täby IP? Enda sättet för mig att få ihop karta
Quote from Jonny Persson on 15 October 2011, 20:03Det är två milspår. Det ena utgår från Täby IP och det andra från Skavlöten. Jag tycker båda är ungefär lika trevliga och dessutom rätt lika i kupering.
Det är två milspår. Det ena utgår från Täby IP och det andra från Skavlöten. Jag tycker båda är ungefär lika trevliga och dessutom rätt lika i kupering.
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 22:15Varför inte ta båda, då blir det ca 15 km eftersom det är delvis samma sträckning.
Varför inte ta båda, då blir det ca 15 km eftersom det är delvis samma sträckning.
Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 08:55Toppen, tack för kvitteringen! Ena repan blir perfekt i början, ger totalt ca 25 km (hemifrån, Stolpa/Ensta sen denna). Det började kännas segt att köra "extrafemman" tre varv i Ensta/Stolpa.
Dessa ger mig möjlighet på upp till drygt 30 km, vilket komme
Toppen, tack för kvitteringen! Ena repan blir perfekt i början, ger totalt ca 25 km (hemifrån, Stolpa/Ensta sen denna). Det började kännas segt att köra "extrafemman" tre varv i Ensta/Stolpa.
Dessa ger mig möjlighet på upp till drygt 30 km, vilket komme
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 21:08Du har 3 st milspår (Ensta, Skavlöten, Täby) som med Roslagsleden och rundan Rönningsjön runt kan kombineras i det oändliga.
Du har 3 st milspår (Ensta, Skavlöten, Täby) som med Roslagsleden och rundan Rönningsjön runt kan kombineras i det oändliga.