Quote from Guest on 11 February 2008, 09:51Kort om träningspasset
När: Söndagen den 16e mars 2008 klockan 10.30
Var: Skavlöten friluftsområde, Täby.
Längd: 1,2,3,4 varv, varje varv är 10,5Km
Hastighet: Se nedan
Anmälan: Nej, det här är ett träningspass. Kommer du så kommer du. Alla drar iväg kloc
Kort om träningspasset
När: Söndagen den 16e mars 2008 klockan 10.30
Var: Skavlöten friluftsområde, Täby.
Längd: 1,2,3,4 varv, varje varv är 10,5Km
Hastighet: Se nedan
Anmälan: Nej, det här är ett träningspass. Kommer du så kommer du. Alla drar iväg kloc
Quote from Lotta Lindström on 11 February 2008, 10:01Åh, Skavlöten... Där har jag haft många slemmiga friluftsdagar 🙂 Minns att vi på nån orienteringsdag gick ordentligt vilse och kom fram vid Arninge (H) Tyvärr är 10,5km alldeles för långt för mig än så länge. Får återkomma när jag fått lite distans på r
Åh, Skavlöten... Där har jag haft många slemmiga friluftsdagar 🙂 Minns att vi på nån orienteringsdag gick ordentligt vilse och kom fram vid Arninge (H) Tyvärr är 10,5km alldeles för långt för mig än så länge. Får återkomma när jag fått lite distans på r
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 14:55Krockar tyvärr med "Två sjöar runt 2008"... 🙁
Krockar tyvärr med "Två sjöar runt 2008"... 🙁
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 15:04Otur, men det kommer fler pass. 🙂
Otur, men det kommer fler pass. 🙂
Quote from Zsuzsi Zsédely on 16 February 2008, 18:01Skavlöten ligger mej oerhört varmt om hjärtat!
Där har jag sprungit mycket!
Synd att det är så långt dit numera!Hört talas om Stockholms Marathonklubb???
Skavlöten ligger mej oerhört varmt om hjärtat!
Där har jag sprungit mycket!
Synd att det är så långt dit numera!
Hört talas om Stockholms Marathonklubb???
Quote from Funbeat user on 16 February 2008, 18:07Det är väl dom som kör tidsgissningslopp runt om i Sthlm.
Det är väl dom som kör tidsgissningslopp runt om i Sthlm.
Quote from Zsuzsi Zsédely on 16 February 2008, 18:10Jaa, det stämmer! Farsan och jag var med där många år innan vi flyttade från stan! Vi var flitiga banläggare både han och jag! 😀
Jaa, det stämmer! Farsan och jag var med där många år innan vi flyttade från stan! Vi var flitiga banläggare både han och jag! 😀