Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 21:05Tack för alla svar!
Förtydligande: det handlar om knäSKYDD, dvs sådana här: http://www.sportaid.se/vulkan-knaeskydd-patella-p-759
Hur ska man då göra? Fungerar det bra med nåt linimentaktigt? 🙂
Tack för alla svar!
Förtydligande: det handlar om knäSKYDD, dvs sådana här: http://www.sportaid.se/vulkan-knaeskydd-patella-p-759
Hur ska man då göra? Fungerar det bra med nåt linimentaktigt? 🙂
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 21:33Jag hade ont i knäna. Läste ett inlägg av David som gick ut på att Speedplay pedaler var bra för oss knäsvaga.
Bytte till Speedplay Zero och har inte haft problem sedan dess.
Se över dina pedaler och hur det är inställda.
Jag hade ont i knäna. Läste ett inlägg av David som gick ut på att Speedplay pedaler var bra för oss knäsvaga.
Bytte till Speedplay Zero och har inte haft problem sedan dess.
Se över dina pedaler och hur det är inställda.
Quote from Sandra Näslund on 14 June 2010, 21:35Ett fett lager vaselin, och då blir knäna vattentäta på köpet.
Ett fett lager vaselin, och då blir knäna vattentäta på köpet.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 21:48Martin : Vulkan er -inte - lemplig til sykling, de er for stive. De er lavet som støtte til håndballspillere.
Kjøp knikkers, eller løse ben, løse kne i lykra. Så klipper du foten av et par tynne ulstrymper og tar over knærne, under knikersen, det funker
Martin : Vulkan er -inte - lemplig til sykling, de er for stive. De er lavet som støtte til håndballspillere.
Kjøp knikkers, eller løse ben, løse kne i lykra. Så klipper du foten av et par tynne ulstrymper og tar over knærne, under knikersen, det funker
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 10:10Har också haft problem med högerknä, gjorde som Daniel och testade Davids tips med Speedplay pedaler. Problemet är helt borta.
Har också haft problem med högerknä, gjorde som Daniel och testade Davids tips med Speedplay pedaler. Problemet är helt borta.
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 23:14Daniel R: He-He- Jeg har også brukt den forklaringen hjemme, når jeg "må" ha noget nytt og bedere. 😀
Daniel R: He-He- Jeg har også brukt den forklaringen hjemme, når jeg "må" ha noget nytt og bedere. 😀
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 06:42Tja, pedaler kan jag smyga in i huset i bakfickan.
Men det blev inte så svårt hemma hos oss. Standardmått och liknande på cyklar har ändrats så mycket ("standard" ... finns inte i cykelvärlden) att jag inte kan få tag i reservdelar längre. Och gör man de
Tja, pedaler kan jag smyga in i huset i bakfickan.
Men det blev inte så svårt hemma hos oss. Standardmått och liknande på cyklar har ändrats så mycket ("standard" ... finns inte i cykelvärlden) att jag inte kan få tag i reservdelar längre. Och gör man de
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 12:46Måste också rekommendera Speedplay, har visserligen bara kört SPD en kort period innan jag fick mina Speedplay Zero så jag har inte mest att jämföra med.
Måste också rekommendera Speedplay, har visserligen bara kört SPD en kort period innan jag fick mina Speedplay Zero så jag har inte mest att jämföra med.