Quote from Guest on 2 August 2008, 21:37Hej!
Jag har problem med att shortsen skaver mot benen i ljumskarna när jag joggar längre sträckor. Hur skall jag åtgärda det? Har före passen smörjt in mig med vaselin. Men ändå skaver shorts och löpbrallor. Finns det något som är bättre än vaselin? Jag
Hej!
Jag har problem med att shortsen skaver mot benen i ljumskarna när jag joggar längre sträckor. Hur skall jag åtgärda det? Har före passen smörjt in mig med vaselin. Men ändå skaver shorts och löpbrallor. Finns det något som är bättre än vaselin? Jag
Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 21:47Byt shorts och löparbrallor till några andra.
Byt shorts och löparbrallor till några andra.
Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 21:51Igen då, provat tajts?
Igen då, provat tajts?
Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 21:55Har haft mina shorts i över ett år och aldrig haft problem med dem tidigare. Problemen har uppkommit först nu. Och jag tror att det inte spelar någon roll vad jag kutar i. Allt skaver. Jag skulle helst vilja veta om det finns någon lotionprodukt, kräm ell
Har haft mina shorts i över ett år och aldrig haft problem med dem tidigare. Problemen har uppkommit först nu. Och jag tror att det inte spelar någon roll vad jag kutar i. Allt skaver. Jag skulle helst vilja veta om det finns någon lotionprodukt, kräm ell
Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 22:01http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=261396
Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 22:44klassiker inför långlopp: vaselin. Annars handlar det om benens anatomi och muskelgruppen Adduktorernas begivenhet. Brukar alltid även finnas lite fläsk insida lår att arbeta med.
klassiker inför långlopp: vaselin. Annars handlar det om benens anatomi och muskelgruppen Adduktorernas begivenhet. Brukar alltid även finnas lite fläsk insida lår att arbeta med.
Quote from Kyung Linden on 3 August 2008, 11:51Jag har liknade problem, jag får oxå skavsår i ljumskarna (nästan som brännsår) när jag springer längre distanser och det gör det samma vad för typ av byxor som jag har på mig. Jag har löst mitt problem med vitt vaselin från apoteket, jag smörjer in mig r
Jag har liknade problem, jag får oxå skavsår i ljumskarna (nästan som brännsår) när jag springer längre distanser och det gör det samma vad för typ av byxor som jag har på mig. Jag har löst mitt problem med vitt vaselin från apoteket, jag smörjer in mig r
Quote from Funbeat user on 3 August 2008, 12:43Tack för tipsen. Funderar på att smörja in resårerna på shortsen också. Det är ju de som skaver. Jag tror kanske det är lösningen. Vi får se
Tack för tipsen. Funderar på att smörja in resårerna på shortsen också. Det är ju de som skaver. Jag tror kanske det är lösningen. Vi får se
Quote from Camilla Höög on 3 August 2008, 12:44Tights är enda riktiga lösningen.
Ett par korta löpartights får det bli.
Tights är enda riktiga lösningen.
Ett par korta löpartights får det bli.