Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 22:07jag fick tipset av en jobbarkompis att spänna ivå ekrar men som sagt så verkar det ur världen . Får väl se om det tänker komma tillbaka i morgon när jag cyklat till jobb igen.. 🙂
jag fick tipset av en jobbarkompis att spänna ivå ekrar men som sagt så verkar det ur världen . Får väl se om det tänker komma tillbaka i morgon när jag cyklat till jobb igen.. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 14:09Om bromsen ligger på hela hjulvarvet så handlar det nog om att bromsen blivit tilltryckt i sidled, och ganska enkelt kan vridas i läge.
Om bromsen ligger på hela hjulvarvet så handlar det nog om att bromsen blivit tilltryckt i sidled, och ganska enkelt kan vridas i läge.
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 18:51Köp rätt ekernyckel och lär dig justera själv. Det är inte rymdteknik direkt. Det viktiga är att få tag på en bra nyckel som inte drar sönder ekernipplarna.
/Fredrik
Köp rätt ekernyckel och lär dig justera själv. Det är inte rymdteknik direkt. Det viktiga är att få tag på en bra nyckel som inte drar sönder ekernipplarna.
/Fredrik
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 21:06Ok det kommer jag nog att göra.. En cykelhandlare tittade på den idag o tyckte inte det var så farligt men jag lämnar den i slutet på veckan så skulle han fixa det.. Det kostar 150 kr o det får det väl va värt denna gången...
Ok det kommer jag nog att göra.. En cykelhandlare tittade på den idag o tyckte inte det var så farligt men jag lämnar den i slutet på veckan så skulle han fixa det.. Det kostar 150 kr o det får det väl va värt denna gången...