Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 19:40Tack ska ni ha för era svar! Jag ska nog cykla på landsväg så nog skulle det väl vara bäst med en racer. Men det finns en cyclocross till salu här nära där jag bor för bara 400€ (ca 4000 kr).
Vet ni om man sitter mycket mera upprätt på en cyclocross? Ja
Tack ska ni ha för era svar! Jag ska nog cykla på landsväg så nog skulle det väl vara bäst med en racer. Men det finns en cyclocross till salu här nära där jag bor för bara 400€ (ca 4000 kr).
Vet ni om man sitter mycket mera upprätt på en cyclocross? Ja
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 19:44Se bara till att du inte köper en till sporthybridram som kallas Cross. Det är inte så ovanligt.
Se bara till att du inte köper en till sporthybridram som kallas Cross. Det är inte så ovanligt.
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 20:04-> Se bara till att du inte köper en till sporthybridram som kallas Cross. Det är inte så ovanligt.
Hur vet man om det är en sporthybridram eller crossram då?
-> Se bara till att du inte köper en till sporthybridram som kallas Cross. Det är inte så ovanligt.
Hur vet man om det är en sporthybridram eller crossram då?
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 20:06Geometrin och bronsar.
Geometrin och bronsar.
Quote from Robert Johansson on 13 July 2009, 23:07Sen har ju cyklocross ett sk kompakt vevparti med typ 50/34 eller 50/36 eller så.
Mot 53/39 som är rätt vanligt på en racer.
Sen har ju cyklocross ett sk kompakt vevparti med typ 50/34 eller 50/36 eller så.
Mot 53/39 som är rätt vanligt på en racer.
Quote from ellen olsson on 13 July 2009, 23:10Nja, det är snarare 48/36 på en cyclocross.
Nja, det är snarare 48/36 på en cyclocross.
Quote from Robert Johansson on 13 July 2009, 23:49Ooppss....
Ooppss....
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 23:25Tack ska ni ha för alla era svar!! Men jag tror nog att jag skall satsa på en riktig racer! varför köpa en billig begagnad om man har råd att köpa en ny som man blir nöjd med?!?
Det är ju ändå på landsväg jag skall köra! Och då blir det ju oxå klung - kö
Tack ska ni ha för alla era svar!! Men jag tror nog att jag skall satsa på en riktig racer! varför köpa en billig begagnad om man har råd att köpa en ny som man blir nöjd med?!?
Det är ju ändå på landsväg jag skall köra! Och då blir det ju oxå klung - kö