Quote from Guest on 16 June 2009, 18:28...svårfunnen Puma Complete Eutopia.
Jag har ett par första generetionens Puma Complete Eutopia dam som jag snart har sprungit sönder fullständigt, många, långa, sköna mil...
Har jagat ett par nya ganska länge, men var jag än försökt har de varit slut
...svårfunnen Puma Complete Eutopia.
Jag har ett par första generetionens Puma Complete Eutopia dam som jag snart har sprungit sönder fullständigt, många, långa, sköna mil...
Har jagat ett par nya ganska länge, men var jag än försökt har de varit slut
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 18:38brukar inte damskor ha högre läst?
brukar inte damskor ha högre läst?
Quote from ellen olsson on 16 June 2009, 21:08Högre klack har de iallafall... 😉
Högre klack har de iallafall... 😉
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 21:31Jag är inte helt hundra hur det är med löpskor men jag har erfarit att det kan skilja en del mellan herr och dam strl så jag skulle nog inte vågat köpa rakt av. Men står det inga mått hur stora storlekarna är på sidan?
//Emma
Jag är inte helt hundra hur det är med löpskor men jag har erfarit att det kan skilja en del mellan herr och dam strl så jag skulle nog inte vågat köpa rakt av. Men står det inga mått hur stora storlekarna är på sidan?
//Emma
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 21:34Löplabbet säljer Puma Eutopia. Jag vet inte hur mycket denna sko har ändrats genom åren. förrutom färgskillnaden tror jag de är ganska lika. Om du har möjlighet att ta dig till en Löplabbetbutik så kan du ta med dina gamla och jämföra
http://www.loplabbe
Löplabbet säljer Puma Eutopia. Jag vet inte hur mycket denna sko har ändrats genom åren. förrutom färgskillnaden tror jag de är ganska lika. Om du har möjlighet att ta dig till en Löplabbetbutik så kan du ta med dina gamla och jämföra
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 20:34Det blev avbeställning, jag vågade inte ta herrskorna. Får vänta och se om de dyker upp på Löplabbet eller Runners´...
...de versionerna som finns där nu är 1:a och 2:a generationen, så 3:an dyker väl upp. Bara att vara snabb innan 42:an har försvunnit!
Det blev avbeställning, jag vågade inte ta herrskorna. Får vänta och se om de dyker upp på Löplabbet eller Runners´...
...de versionerna som finns där nu är 1:a och 2:a generationen, så 3:an dyker väl upp. Bara att vara snabb innan 42:an har försvunnit!
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 20:51...och som fortsättning på diskussionen hittade jag herrskorna på eBay för facila 50 pund, 665 SEK. Klart jag köper dem och testar! Det är ju tokbilligt.
Lovar att jag ska redogöra för hur mina nätta (nåja, 42:or var det) damfötter passar i herrpjucksen
...och som fortsättning på diskussionen hittade jag herrskorna på eBay för facila 50 pund, 665 SEK. Klart jag köper dem och testar! Det är ju tokbilligt.
Lovar att jag ska redogöra för hur mina nätta (nåja, 42:or var det) damfötter passar i herrpjucksen