Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelSkillnaden mellan komponentgruppe …
You need to log in to create posts and topics.

såg intressant test av Tiagra i tidningen Tour - långtidsvarianten - 950 mil - grejerna funkade alldeles utmärkt - så hållbarhetsmässigt verkar det inte vara nåt fel på lågprisgruppen - men ok lite tyngre - lite mindre exakt i funktion så inte perfekt om

är SRAM Force mest prisvärda grupp 2010? mycket funktion och mycket kulåhafaktor för pengarna!

SRAM Force i BB30-varianten hamnar väl åtminston högt på gramjägarnas vill-ha-lista.

Den som är nogräknad med funktionen, men ändå vill ha SRAM, bör fundera på att byta reglagen till Red, de är ju fortfarande de enda SRAM-reglage som har den lilla, mer e

en annan känsla jag har är att Veloce måste ges rejäl ansiktslyftning eller lyftas ur programmet...

Jag vågar påstå ( utan att veta) att alla cyklar oavsett komponentgrupp håller 1000-1500 mil. Det är därefter man märker skillnaden.

De flesta motionärer cyklar inte så långt eller mycket att det motiverar något annat än Tiagra ....

Men det alltid kul m

Va, kör de inte skyltspurter på VingelRundan?

mera Campagnolo: Centaur verkar ju ha hamnat lite konstigt mitt emellan Athena Carbon och Athena så lyft ut den gruppen

Jag tycker nog att Campagnolo ska ha kvar ett par 10-delade alternativ ett tag till.

ja Mandus hade varit kul med uppföljning efter 2000 mil! nån som har koll på om sånna tester gjorts?

Menar du att det inte finns en marknad för Centaur?