Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 16:02ingen marknad = hellre Athena för mig
(men kan vara för att jag gillar klassiska namnet Athena bättre än Centaur fast det är ju i och för sig sånna känslomässiga grejer som styr valet i praktiken)
(skulle ju kunna vara så att man gillar funktionen hos 1
ingen marknad = hellre Athena för mig
(men kan vara för att jag gillar klassiska namnet Athena bättre än Centaur fast det är ju i och för sig sånna känslomässiga grejer som styr valet i praktiken)
(skulle ju kunna vara så att man gillar funktionen hos 1
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 16:10Svårt att jämföra Campagnolo 11 med de andras 10-delade. Det fattas en växel.
Svårt att jämföra Campagnolo 11 med de andras 10-delade. Det fattas en växel.
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 16:23Centaur är ett klassiskt namn, från samma perioden som Athena. Campagnolo har nog tänkt till när det gäller beteckningarna. 🙂
Centaur är ett klassiskt namn, från samma perioden som Athena. Campagnolo har nog tänkt till när det gäller beteckningarna. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 17:05Ja ha. Då var vi där igen. Vad är bäst och så vidare.
Här är en som har svar på tal i allafall.
http://www.youtube.com/watch?v=EbVKWCpNFhY
Å en till som vet vad han pratar om;)
http://video.aol.co.uk/video-detail/campagnolo-2010-bora-one-and-athena-de
Ja ha. Då var vi där igen. Vad är bäst och så vidare.
Här är en som har svar på tal i allafall.
http://www.youtube.com/watch?v=EbVKWCpNFhY
Å en till som vet vad han pratar om;)
http://video.aol.co.uk/video-detail/campagnolo-2010-bora-one-and-athena-de
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 17:29Ha Ha, "these go to eleven" (V)
Nästa hjulpryl: slanglösa däck.
Ha Ha, "these go to eleven" (V)
Nästa hjulpryl: slanglösa däck.
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 17:43hoppa över vilken som är bäst mycket intressantare är en diskussion kring vad är skillnaden funktionsmässigt och hållbarhetsmässigt om man skulle försöka beskriva för en total novis
8-9-10-11 kransar bak är lätta att räkna
vikten är mätbar
priset står
hoppa över vilken som är bäst mycket intressantare är en diskussion kring vad är skillnaden funktionsmässigt och hållbarhetsmässigt om man skulle försöka beskriva för en total novis
8-9-10-11 kransar bak är lätta att räkna
vikten är mätbar
priset står
Quote from ellen olsson on 24 January 2010, 17:49Färre klingor/drev är mer praktiskt i cyclocross.
Färre klingor/drev är mer praktiskt i cyclocross.
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 18:13Kransar?
Jag har en krans per bakhjul till stålramarna.
Kransar?
Jag har en krans per bakhjul till stålramarna.
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 20:04Ju fler drev på kassetten desto sämre livslängd på kassett och kedja...
Gamla 5-delade kassetter och kedja håller i evigheter (t+)
Ju fler växlar desto mer krav på precisionen i reglagen och mekaniken (t-)
Ju fler drev på kassetten desto sämre livslängd på kassett och kedja...
Gamla 5-delade kassetter och kedja håller i evigheter (t+)
Ju fler växlar desto mer krav på precisionen i reglagen och mekaniken (t-)
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 20:06Hmm, femdelade "Kransar" är något annat än 8-9-10-11-delade kassetter.
Hmm, femdelade "Kransar" är något annat än 8-9-10-11-delade kassetter.