Quote from Guest on 5 December 2007, 18:43Ja idag har Chefen o jag bestämt oss för att köra "skink-passet" på julafton kl 11 tillsammans med våra tonårsdöttrar!
Kan man det bli bättre än att få spinna på julafton?!!
Min mamma tycker vi är fullständigt tokiga...men så illa är det väl inte;)
Fl
Ja idag har Chefen o jag bestämt oss för att köra "skink-passet" på julafton kl 11 tillsammans med våra tonårsdöttrar!
Kan man det bli bättre än att få spinna på julafton?!!
Min mamma tycker vi är fullständigt tokiga...men så illa är det väl inte;)
Fl
Quote from Funbeat user on 5 December 2007, 18:53Om vädret tillåter så blir det ett spinningpass på tre-fyra timmar.
Det brukar vara lite trafik så man kan glida runt ganska obehindrat.
Om vädret tillåter så blir det ett spinningpass på tre-fyra timmar.
Det brukar vara lite trafik så man kan glida runt ganska obehindrat.
Quote from Mats Andersson on 5 December 2007, 19:26Trafik i spinningsalen? Va eeee de för gym du kör på? 🙂
Trafik i spinningsalen? Va eeee de för gym du kör på? 🙂
Quote from j sollerman on 5 December 2007, 19:33Träna på julafton.. De vore väl kanske en bra julklapp.............
Träna på julafton.. De vore väl kanske en bra julklapp.............
Quote from Funbeat user on 5 December 2007, 19:39Jag är helt på Davids linje. Street Spinning ska det vara 😉
Jag är helt på Davids linje. Street Spinning ska det vara 😉
Quote from mårten jansson on 5 December 2007, 20:09Jag VILL träna på julafton... men jag vet inte riktigt om jag hittar något pass som passar 😉
Jag VILL träna på julafton... men jag vet inte riktigt om jag hittar något pass som passar 😉
Quote from Funbeat user on 5 December 2007, 20:21Jag behöver inget gym för att köra spinning på min CykelX under vintern.
Jag behöver inget gym för att köra spinning på min CykelX under vintern.
Quote from j sollerman on 5 December 2007, 20:55Inget pass som passar? De är väl bara att snöra på dig skorna och ut och jogga en vända.
Inget pass som passar? De är väl bara att snöra på dig skorna och ut och jogga en vända.
Quote from mårten jansson on 5 December 2007, 21:01Fast nu är jag ju inte löpare...
Fast nu är jag ju inte löpare...
Quote from Jonas Täng on 5 December 2007, 22:35Spinning på julafton? *skakar på huvudet*
På julafton ska man åka skidor! Finns ingen snö så går det an att springa i stället. Fast julafton 2006 *kontrollerar med dagboken* var det racerväder så jag vädrade cykeln i stället. +10 och fågelkvitter.
Spinning på julafton? *skakar på huvudet*
På julafton ska man åka skidor! Finns ingen snö så går det an att springa i stället. Fast julafton 2006 *kontrollerar med dagboken* var det racerväder så jag vädrade cykeln i stället. +10 och fågelkvitter.