Quote from ellen olsson on 5 December 2007, 22:43Jag hoppas på bra cykelväder i Spanien... 😉
Jag hoppas på bra cykelväder i Spanien... 😉
Quote from Mats Andersson on 5 December 2007, 23:13Jag hoppas på schysta filmer i Mediacentret 🙂
Jag hoppas på schysta filmer i Mediacentret 🙂
Quote from mårten jansson on 5 December 2007, 23:28Det finns väl aldrig snö på julafton? =P
Det finns väl aldrig snö på julafton? =P
Quote from Emma Sjöberg on 7 December 2007, 12:33Jag cyklade på julafton i fjol.. å på nyårsafton.. å i år drar vi igån vår nya KulpåHjulsatsning pånyårsdagen! Yeah!!
(L)
Jag cyklade på julafton i fjol.. å på nyårsafton.. å i år drar vi igån vår nya KulpåHjulsatsning pånyårsdagen! Yeah!!
(L)
Quote from Anders Wallerstedt on 10 December 2007, 18:02Jag springer på julafton, har gjort det så länge jag kan minnas...
Jag springer på julafton, har gjort det så länge jag kan minnas...
Quote from Funbeat user on 10 December 2007, 18:14Tror inte att jag har tränat någon julafton tidigare, utan har nog tagit en dag ledigt .Jag har faktiskt tävlat en julafton...tror det var 1988 i Skottland av alla ställen.Jag kanske gör ett undantag i år, ett trainerpass kan det nog bli innan jag frossar
Tror inte att jag har tränat någon julafton tidigare, utan har nog tagit en dag ledigt .Jag har faktiskt tävlat en julafton...tror det var 1988 i Skottland av alla ställen.Jag kanske gör ett undantag i år, ett trainerpass kan det nog bli innan jag frossar